arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اولتیماتوم تیم کوک به نشریه بلومبرگ تا افشای تلاش عربستان سعودی برای نفوذ در توییتر

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

گروه خودروسازی فولکس واگن کارخانه ای جدید برای تولید خودروهای الکتریکی در نزدیکی شانگهای افتتاح خواهد کرد. این شرکت به زودی رقیب جدی تسلا خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

با گذشت بیش از یک هفته از مطرح شدن ماجرای تراشه جاسوسی چین در مراکز داده های غول های فناوری، حواشی این ادعا همچنان ادامه دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدتی است که واتس اپ  و فیسبوک، هدف نشر اخبار جعلی شده اند و بسیاری با انتشار خبرهای غیرحقیقی در تلاشند از این پلتفرم ها سوء استفاده کنند. اما این موضوع در برزیل خشم بسیاری را بر انگیخته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس گزارش های جدید، عربستان سعودی از سال 205 تلاش داشته در توییتر نفوذ کرده و افکار عمومی را تحت سلطه خود بگیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

خانه قدیمی استیو جابز در شهری کوچک در کالیفرنیا به موضوعی مورد مناقشه بین طرفداران این چهره فقید دنیای فناوری تبدیل شده است، چرا که عده ای معتقدند وسایل داخل این خانه باید به حراج گذاشته شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بسیاری از افراد عادت دارند تصاویر خود را در پروفایل شبکه های اجتماعی به شکل آواتار درست کنند. اما چگونه این آواتارها طراحی و ساخته می شوند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران آمریکایی نوعی لوله شناور 2 هزار پایی طراحی کرده اند که قرار است نظافت کل اقیانوس ها را به سرعت تامین کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

در آستانه انتخابات میان دوره ای ایالات متحده جمهوری خواهان تصمیم دارند یک پلتفرم اختصاصی خبری برای اشاعه اخبار دلخواه خود ایجاد کنند. پلتفرمی که هدف اصلی آن تزریق ایده هایی خاص به مخاطبان است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان