arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دریافت ویزای جهانگردی توسط روبات سوفیا تا معرفی زیباترین شارژر سال

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

روبات سوفیا که نزدیک ترین فیزیک، رفتار و هوش را به انسان دارد، موفق شده ویزای گردشگری بگیرد. این نخستین بار در جهان است که یک روبات به چنین موفقیتی دست پیدا می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایرباد هوشمند  Tribit X1یکی از جدیدترین محصولاتی است که اخیرا در بازار موسیقی رونمایی شده است. این محصول می تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها استفاده از شارژر همراه بسیار رایج شده است. اما برخی شارژرهای همراه به لحاظ طراحی و کارایی نسبت به سایر محصولات قدرت بالاتری دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

آمازون و بلومبرگ مدت هاست با یکدیگر در حوزه تبلیغات همکاری دارند اما اخیرا و پس از انتشار یک مقاله توسط بلومبرگ که امنیت آمازون و برخی دیگر از شرکت ها را زیر سوال می برد، باعث شده دوستی این دو به نوعی دشمنی مسالمت آمیز تبدیل شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اف بی آی  در حال بررسی تعداد خودروهای تولید شده توسط تسلا است. به نظر می رسد برخی از سهامداران، اعضای هیئت مدیره و کارمندان تسلا اسنادی را به مقامات پلیس تحویل داده اند که حکایت از تخلفات ایلان ماسک دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کوله پشتی مسافرتی موسوم به Travel Backpack نوعی محصول ویژه برای افرادی است که در سفر با مشکل تمام شدن شارژ محصولات مختلف رو به رو می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

توییتر حساب فردی را که احتمالا در ارسال بمب های اخیر برای افراد مشهور نقش داشته مسدود کرده است.این پلتفرم شبکه های اجتماعی اعلام کرده تمامی حساب های مشکوک را نیز مسدود می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک سیستم اطلاع رسانی نامزدهای انتخابات ایالات متحده را فعال کرد. این سیستم یک پلتفرم ارتباطی بین رای دهندگان و نامزدها خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان