arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۴۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷

جان بولتون: نمی‌خواهیم با تحریم‌های ایران به متحدانمان لطمه بزنیم

مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز چهارشنبه گفته آمریکا نمی‌خواهد با اعمال تحریم‌های نفتی علیه ایران به دوستان و متحدان این کشور لطمه بزند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جان بولتون: نمی‌خواهیم با تحریم‌های ایران به متحدانمان لطمه بزنیمجان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز چهارشنبه گفت آمریکا نمی‌خواهد با اعمال تحریم‌های نفتی علیه ایران به دوستان و متحدانش آسیب بزند.

به نوشته آسوشیتدپرس، بولتون همچنین گفت که دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا درک می‌کند شماری از کشورها که برخی از آنها «نمی‌توانند فوراً تمام مسیر را تا صادرات نفت صفر طی کنند.»

مقام‌های دولت ترامپ پیش از این گفته بودند قصد دارند در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان‌ماه)، همزمان با احیای تحریم‌های نفتی علیه ایران، صادرات نفت این کشور را به صفر برسانند.

کاخ سفید با نزدیک شدن به موعد اجرای تحریم‌ها از این موضع فاصله گرفته و فعلاً گفته فوراً نمی‌توان صادرات نفت ایران را به صفر رساند. 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
0
0
این بولتون فکر می کرد فقط ایران تحت فشاره میافته ومردم هم انقلاب .کار تمام .بعدش واشنگتن نمایندهاش را برای حکومت کردن به تهران میفرستاد نمیدونست تمام کشورهای طرف تجاری ایران هم همین وضعیت پیدا می کردند دولت کره جنوبی با نفت ایران فقط میلیارد ها دلار ظرفشویی یخجال وخودرو به ایران صادر می کند وصدها هزار شغل در کره حنوبی از بین میره وجامعه کره را بیکار می کند یا چین یا هند یا ژاپن اروپا کم .پیش تو دردسر میافتند .. این بولتون در دوره اوباما هر روز مصاحبه میکرد ومی گفت باید علیه ایران ال کنید بل کنید اومد سر کار دید خودش هم باشه هیچ غلطی نمی تونه بکنه
نظرات بینندگان