arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۷

اسد: آمریکا از دهه ۸۰ تفکر افراطی‌گری را برای گسترش جهل و فقر ترویج می‌دهد

رئیس‌جمهور سوریه تصریح کرد،‌ ایالات متحده از دهه ۸۰ میلادی تفکر افراطی‌گری را با هدف گسترش جهل، نادانی و انتشار فقر ترویج می‌دهد. اسد در دیدار با شرکت‌کنندگان در نشست‌ گفت، دفاع از اصول و ارزش‌ها بهایی دارد و سوریه برای حفاظت از خود و استقلالش بهای سنگینی پرداخت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس‌جمهور سوریه تصریح کرد،‌ ایالات متحده از دهه ۸۰ میلادی تفکر افراطی‌گری را با هدف گسترش جهل، نادانی و انتشار فقر ترویج می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه از اعضای شورای جهانی صلح و فدراسیون جهانی جوانان دموکرات که برای شرکت در نشست‌های کمیته اجرایی این شورا در سوریه حضور دارند، استقبال کرد.

اسد در دیدار با شرکت‌کنندگان در نشست‌ گفت، دفاع از اصول و ارزش‌ها بهایی دارد و سوریه برای حفاظت از خود و استقلالش بهای سنگینی پرداخت کرده است.

وی افزود: هنگامی که اصول، حقیقی و مبتنی بر تمایل و منافع ملت‌ها باشد، ارکان مستحکمی در مقابل منافع ناچیز برخی کشورهای غربی تشکیل می‌شود در آن صورت غرب برای تحقق منافع خود هرگز در جنگ‌افروزی شک و تردید به خود راه نمی‌دهد و در این راه از تفکر افراط‌گرایی استفاده می‌کند اقدامی که دولت آمریکا در دهه ۸۰ میلادی صورت داد. کشورهای غربی برای رسیدن به اهداف خود نادانی و فقر را گسترش می‌دهند؛ مساله‌ای که به آسانی ملت‌ها را به سمت جنگ سوق می‌دهد.

شورای جهانی صلح و فدراسیون جهانی جوانان دموکرات نشست‌های کمیته اجرایی شورا را از ۲۷ تا ۲۹ اکتبر با همکاری و هماهنگی با اتحادیه ملی دانشجویان سوریه و با مشارکت ۴۰ کشور همپیمان با این کشور در دمشق برگزار کردند.

نظرات بینندگان