arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۰۸ - ۱۱ آبان ۱۳۹۷

حق‌وردی، کارشاسی داوری: یک پنالتی استقلال دیده نشد / ضربه بازیکن سایپا گل نشد

یک کارشناس داوری فوتبال می‌گوید بیژن حیدری قضاوت در مجموع خوبی در مصاف استقلال و سایپا داشته است. او ادامه داد: در دقیقه ۴۵ و در محوطه جریمه سایپا توپ به دست بازیکن سایپا خورد و باید داور این صحنه را پنالتی اعلام می‌کرد که این اتفاق نیفتاد. در دقیقه ۴۸ موقعیت سایپا که به دیرک دروازه خورد و در ادامه روی خط دروازه اصابت کرد، گل نبود و تصمیم داور در این صحنه درست اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک کارشناس داوری فوتبال می‌گوید بیژن حیدری قضاوت در مجموع خوبی در مصاف استقلال و سایپا داشته است.

تورج حق‌وردی کارشناس داوری فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد داور در بازی استقلال و سایپا در چارچوب رقابتهای جام حذفی اظهار کرد: تمام اخطارهای داور در این بازی درست بود. دو پنالتی که برای استقلال گرفته شد کاملا درست بود و هر دو صحنه بازیکنان سایپا به روی بازیکنان استقلال خطا انجام دادند.

او ادامه داد: در دقیقه ۴۵ و در محوطه جریمه سایپا توپ به دست بازیکن سایپا خورد و باید داور این صحنه را پنالتی اعلام می‌کرد که این اتفاق نیفتاد. در دقیقه ۴۸ موقعیت سایپا که به دیرک دروازه خورد و در ادامه روی خط دروازه اصابت کرد، گل نبود و تصمیم داور در این صحنه درست اعلام شد. در دقیقه ۵۰ فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه سایپا به زمین می‌افتد اما داور آن را پنالتی اعلام نمی‌کند و به فرشید اسماعیلی کارت زرد می‌دهد که این تصمیم داور هم درست بود و اخطاری که داور داد کاملا به جا بود.

حق‌وردی ادامه اظهار کرد: در دقیقه ۵۱ مهدی ترابی در محوطه جریمه با اصابت بازیکن استقلال به زمین می‌خورد اما این اصابت طوری نبود که داور آن را پنالتی اعلام کند و کرنری که در ادامه برای سایپا اعلام شد درست بود.

حق وردی درباره خطایی که در دقیقه ۶۳ برای سایپا اعلام می‌شود اظهار کرد: این خطا در پشت محوطه بود و داور آن را به درستی اعلام کرد و پنالتی نباید اعلام می‌شد.

نظرات بینندگان