arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۳ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تحلیلی تظاهرات گوگلی ها تا پروژه خودروهای خودران اوبر

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

طی هفته جاری شاهد تظاهراتی بی سابقه در جهان تکنولوژی بودیم. تظاهراتی که از یک ماجرای مهم در شرکت گوگل آغاز شد و سپس به سرعت در سراسر شعبه های شرکت گوگل در سراسر جهان پخش شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اوبر قصد دارد بار دیگر پروژه خودروهای خودران را اجرا کند. این یعنی به زودی شاهد خودران های اوبر در سطح جاده ها خواهیم بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران دانشگاه واشنگتن موفق شدند کوچک ترین روبات پرنده جهان را طراحی کنند. این روبات کمی کوچک تر از یک خلال دندان است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

توییتر بیش از 10 هزار حساب را که در جریان انتخابات اختلال ایجاد می کردند حذف کرد. به نظر می رسد توییتر برای پیشگیری از  مشکلات تکراری انتخابات 2016 عزمی راسخ دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک بالاخره دست از لجبازی های توییتری خود برداشته و اعلام کرده که از این پس دیگر در توییتر اقدام به ارسال پیام در مورد تسلا نخواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اسنپ چت برای تسهیل روند شرکت در انتخابات برای کاربران فیلتر رای گیری ایجاد می کند. این فیلتر کاربردهایی متعددی مثل  امکان نمایش اماکن رای گیری را فراهم می کند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سقوط 7 درصدی سهام اپل باعث شده بسیاری از سهامداران این شرکت متضرر شوند. در این میانوارن بافت تقریبا 4 میلیارد دلار از ارزش سهام خود را تنها در عرض 24 ساعت از دست داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان