arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۳ - ۱۴ آبان ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تمهیدات امنیتی مرورگر کروم تا تهدید علیه بن سلمان

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مرورگر گوگل کروم تصمیم دارد موج جدید بستن تبلیغات مخرب را از ماه دسامبر آغاز کند، بر این اساس کروم تمامی آگهی ها را از سایت های خاصی غیرفعال می کند و یک ویژگی به نام فیلتر کردن سایت های مضر را رونمایی می کند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 طی روزهای اخیر یک جنگ اساسی در خصوص تعرفه های مخابراتی در ژاپن به راه افتاده است که به نظر می رسد می تواند علیه بن سلمان تمام شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دستگاه  هوشمند ارتباطی رمزگذاری " HELLO 2" نوعی محصول ویژه برای افرادی است که دوست دارند بین لوازم هوشمند خانه خود ارتباط برقرار کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها از هر زاویه ای که به هوش مصنوعی نگاه می کنیم انگار هیچ رسالتی ندارد به جز متحول کردن چهره جهان صنعت. درواقع تکنولوژی با هدف تحول جهان صنعت از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

خودرو الکتریکی و هوشمند موسوم به "Gokart" یکی از برترین ایده های الکترونیک جهان برای سواری پرهیجان است که اخیرا معرفی شده است. این خودرو الکتریک ویژگی هایی خاص دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نماینده حزب جمهوریخواه برای اخذ کرسی فرمانداری ایالت جورجیا، رقیب  دموکرات خود را به تلاش برای هک سیستم های اخذ رای متهم کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کار نکردن موس کامپیوتر یک موضوع متداول است. بسیاری از افرادی که با کامپیوتر کار می کنند حداقل یکبار با مشکل از کار افتادن موس کامپیوتر خود رو به رو شده اند. این مشکل اغلب زمانی رخ می دهد که شما غرق کار هستید. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک قصد دارد هوش مصنوعی پلتفرم های پیام رسان خود  را به صورت "منبع باز" بهبود بخشد. این کار از یک سو با هدف افزایش امنیت و از سوی دیگر برای بهبود سطح کاربری این برنامه  به ویژه در مشاغل و کسب و کارها انجام می شود.مشروخ خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان