arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۹۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷
ذوالقدر، نماینده تهران در گفت و گو با «انتخاب»:

پیگیر حل مشکل کارگران نیشکر هفت تپه هستیم / در تلاشیم با وضع قانون، حقوق کارگران را دو بار در سال افزایش دهیم

فاطمه ذوالقدر، نماینده تهران در مجلس می گوید: در فراكسيون كارگران در تلاشيم با وضع قانون، حقوق پرداختي كارگران را دو بار در سال متناسب با شرايط اقتصادي افزايش دهيم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیگیر حل مشکل کارگران نیشکر هفت تپه هستیم / قشر کارگر، در تلاطم‌های اقتصادی، بیشتر از قبل سفره هایشان خالی شده / در تلاشیم با وضع قانون، حقوق کارگران را دو بار در سال افزایش دهیم

فاطمه ذوالقدر، نماینده تهران در مجلس می گوید: در فراكسيون كارگران در تلاشيم با وضع قانون، حقوق پرداختي كارگران را دو بار در سال متناسب با شرايط اقتصادي افزايش دهيم.

ذوالقدر در گفت و گو با خبرنگار «انتخاب»، با اشاره به وضعیت معیشتی كارگران گفت: متاسفانه قشر کارگر، در تلاطم های اقتصادي فعلی، بيشتر از قبل سفره هايشان خالي شده و در تنگنا قرار گرفته اند كه نپرداختن همين حداقل حقوق به آنها نيز ظلم مضاعفي است.

او درباره وضعیت کارگران نیشکر هفت تپه افزود: از وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي خواسته ايم كه با ورود عاجل و بدون فوت وقت پرداخت حقوق كارگران نيشكر هفت تپه را پيگيري كند كه ايشان قول مساعد داده اند.

نماینده تهران در مجلس همچنین با اشاره به طرح مجلس برای افزایش حقوق کارگران برای دو بار در سال، ادامه داد: در فراكسيون كارگران در تلاشيم با وضع قانون، حقوق پرداختي كارگران را دو بار در سال متناسب با شرايط اقتصادي افزايش دهيم.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: در حالي كه اين رويكرد حمايتي در مجلس وجود دارد متاسفانه كارگران را از همين دريافت حداقلي هم محروم كرده اند كه پيگير حل موضوع به سرعت هستيم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
اگر این حرف ها فقط برای تبلیغات نبود یک فکر اساسی برای اقتصاد و گرانی ها می کردید .حقوق راماهی100میلیون هم بکنید ولی توان خرید کارگر پایین باشه چه فایده ای دارد . روزی یک بار افزایش بده چه فایده .شما مدام اضافه کن وقتی همه چیز گران میشه چه فایده.وقتی یک نماینده همینطور انتخاب بشه وهمینطور روی هوا حرف بزنه اقتصاد بهتر از این نمیشه .
خانم نماینده اقتصاد هیچ اصلا می دونید قدرت خرید یعنی چه ؟ارزش پول می دونید یعنی چه ؟می دونید اگر فقط همینطور حقوق افزایش پیدا کنه کارفرما هم قیمت کالا و خدماتش را افزایش می دهد وهمین کارگر مجبور هست همان کالا و خدمات را گران تر بخرد و حتی چند برابر میزان افزایش حقوق خود .پس مشکل حقوق نیست .مشکل اقتصاد بیمار و مسئولین غیر متخصص هست
نظرات بینندگان