arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۳۶۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۳ - ۰۸ آذر ۱۳۹۷

باشگاه استقلال خطاب به استیلی: در حیطه وظایفتان صحبت کنید

در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است که این باشگاه از کلیه پیشکسوتان، دست اندرکاران و اهالی فوتبال به ویژه عزیزانی که در رده های مختلف ملی مسئولیت دارند، درخواست می کند تا تنها در حیطه وظایف و اختیارات خود صحبت کنند و از گمانه زنی و اظهار نظر درباره موضوعاتی که در حیطه وظایف آنها نیست، خودداری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

باشگاه استقلال اطلاعیه ای در خصوص اظهار نظر اخیر مدیر تیم‌ملی امید صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، در این اطلاعیه آمده: باشگاه استقلال از کلیه پیشکسوتان، دست اندرکاران و اهالی فوتبال به ویژه عزیزانی که در رده های مختلف ملی مسئولیت دارند، درخواست می کند تا تنها در حیطه وظایف و اختیارات خود صحبت کنند و از گمانه زنی و اظهار نظر درباره موضوعاتی که در حیطه وظایف آنها نیست، خودداری کنند.

باشگاه استقلال در مقطع پیش روی کنونی حفظ وحدت و انسجام در فوتبال ملی را امری مهم و کلیدی می داند و به همین دلیل ضمن رعایت این اصل مهم از همه عزیزان درخواست می‌کند به موضوعات غیر مرتبط ورود نکنند.

به گزارش ایسنا، حمید استیلی، مدیر تیم‌ملی امید روز سه‌شنبه با اشاره به افزایش قرارداد ۳۰۰ هزار دلاری وینفرد شفر، سرمربی استقلال در فصل نخست حضورش در این تیم به یک میلیون دلار در فصل دوم، از لزوم بررسی و ورود سازمان بازرسی به این دست قراردادها تاکید کرده بود و اطلاعیه باشگاه استقلال هم در پاسخ به اظهار نظر استیلی است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
استيلي جان
من يك پرسپوليسي هستم
بيشتر از بيست سال از يك كلي كه در جام جهاني به آمريكا زدي در حالي كه صد البته كل مهدوي كيا بهتر از كل تو بهتر بود و به واسطه كريه تو در تاريخ گم شد مي گذرد و تو اين همه سال است كه سوار آن گل شده اي و مي تازي
بس نيست
به تو چه ارتباطي دارد كه به كي چقدر مي دهند
گندي كه به خاطر تدابير نسنجيده تو باعث شد به يك تيم كم نام ببازيم و حذف شويم يادمان نرفته چرا خودت زود فراموش كردي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
1
0
استیلی در حد مدیریت در سطح ملی فوتبال نیست. چنین اشخاصی باید دارای حداقل سواد و تجربه خارجی باشند تا شانس موفقیتشان بالا رود. استقلال هم هرگز نتوانسته آدم سازی کند. با نگاهی اجمالی به اغلب فوتبالی های استقلال می بینیم که در 20 سال اخیر و پس از مرحومان پورحیدری و حجازی دیگر کسی در صحنه مدیریت فوتبالی نتوانسته موفق باشد. این فرهاد مجیدی در یکی از آخرین بازی های خودش در لیگ برتر چنان خودش را زمین می زد که انگار بازیکن آماتور و امید است! چنین افرادی با این روحیه ها حدشان گل کوچیک خیابانی است.
نظرات بینندگان