arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۷

شفر: در تعطیلات کوتاه لیگ مشکلاتمان را کاهش دادیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر صنعت نفت آبادان گفت: در تعطیلات کوتاه لیگ، مشکلات و نقاط ضعفمان را کاهش دادیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفر: در تعطیلات کوتاه لیگ مشکلاتمان را کاهش دادیم«وینفرد شفر» پس از برتری تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: مهمترین مساله برای پیشرفت، خواستن بازیکنان است. در مدتی که تیم ملی اردو داشت، تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم و به خواسته هایمان نزدیک شدیم.
وی افزود: نکته مهم در دیدار امروز، گلزنی 2 هافبک ما است که از این بابت و بردی که به دست آوردیم، خوشحالم.
شفر با بیان اینکه تیم های بزرگ همواره مورد توجه بیشتری هستند، ادامه داد: بعد از برد هفته گذشته برابر استقلال خوزستان با آسودگی بیشتری کارمان را دنبال کردیم و امروز نمایش خوبی داشتیم.
سرمربی آلمانی استقلال ادامه داد: گل زودهنگام برابر صنعت نفت کمک زیادی برای ما بود تا برنامه های خود را در زمین اجرا کنیم. 
وی در پاسخ به این سوال که بازیکنانش را نسبت به روش بازی خشن «جاسم کرار» هافبک عراقی صنعت نفت آگاه کرده بود؟ پاسخ داد: بله این یک مساله واضح است. 
شفر در مورد انتقاد از پستی که وی برای حضور «طارق همام» در زمین در نظر می گیرد، گفت: منتقدان از این مساله اطلاعات کافی از شرایط این هافبک عراقی ندارند. او می تواند در نقاط مختلف زمین بازی کند و امروز توانش را اثبات کرد.
وی با تمجید از عملکرد «فرشید باقری» اظهار داشت: وی در میانه میدان بهترین بود. همچنین از گلزنی «اللهیار صیادمنش» مهاجم جوان تیم نیز شادمان هستم.
این مربی در ادامه به تمجید از هواداران استقلال پرداخت و اظهار داشت: آنان بهترین هستند و می توانند روند بازی را با حمایت های خود تغییر دهند.
تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز و در هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های ایران با نتیجه 3 بر صفر از سد صنعت آبادان گذشت و با 21 امتیاز به رتبه پنجم جدول رده بندی رسید.

نظرات بینندگان