arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۴۶۲۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۷

دستور لاریجانی به مرکز پژوهش‌ها برای تدوین طرح اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان

کاظم جلالی، با بیان اینکه در پی فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در درس خارج فقه در مورد قانون منع بکارگیری بازنشستگان، دکتر لاریجانی ملاحظات معظم له برای اصلاح قانون را به بنده به عنوان رئیس مرکز پژوهش های مجلس اعلام کردند، گفت: بر این اساس مقرر شد با همکاری جمعی از نمایندگان، کارشناسان، پژوهشگران و معاون قوانین مجلس طرحی را جهت اصلاح قانون مطابق با نظر مقام معظم رهبری تدوین و آماده کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس مرکز پژوهش های مجلس از دستور دکتر لاریجانی به این مرکز برای تدوین طرح اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان در پی فرمایشات امروز مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش خانه ملت، کاظم جلالی، با بیان اینکه در پی فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در درس خارج فقه در مورد قانون منع بکارگیری بازنشستگان، دکتر لاریجانی ملاحظات معظم له برای اصلاح قانون را به بنده به عنوان رئیس مرکز پژوهش های مجلس اعلام کردند، گفت: بر این اساس مقرر شد با همکاری جمعی از نمایندگان، کارشناسان، پژوهشگران و معاون قوانین مجلس طرحی را جهت اصلاح قانون مطابق با نظر مقام معظم رهبری تدوین و آماده کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از معظم له برای اظهار محبت نسبت به اصل قانون تشکر و سپاسگزاری می کنیم، افزود: ایشان قانون را امری لازم و ضروری جهت اینکه جوانان و نیروهای تازه نفس جدید وارد عرصه مدیریتی کشور شوند دانستند ضمن اینکه ایشان فرمودند که این قانون باید به طور کامل اجرا شده و نباید معطل بماند و تاکنون نیز به خوبی اجرا شده است.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بنابراین ما بررسی نکات و ملاحظاتی که مقام معظم رهبری داشتند را هر چه سریع تر در دستور کار گروه کارشناسی قرار می دهیم و ان شاء الله آن را به مجلس و کمیسیون تخصصی ارائه خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
4
اصلا" به فکر ما جوانان نباشید بزارید همه باشن هر طرحی را که شما تصویب کنید باز هم دور میخورید. کار به کجا رسیده که رهبر معظم وارد میدان شده .
همین قانون فعلی را کسی اجرا نکرده صندلی ها عوض شده تا چه رسد به قانون اصلاحی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
4
این همه بالا و پایین شدن برای این است که راهی که چه عرض کنم راه هایی برای ابقاع و.... روز از نو و روزی از نو .جوان گرایی شعاری بیش نیست جوانگرایی در زمان جنگ اتفاق افتاد که پایی جان در میان بود و الا امروز که میز است و ریاست و احترامات بسیار و مزایا و ... به طول عمر با عزت فکر میکنند که آنهم در خانه میسر نمیشود ریاست انگیزه است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
1
وقتی یه قانون سال 95 تصویب بشه، بعد سال 97 اصلاح بشه ، بعد اصلاحیه آن در سال ... (با توجه به سماجت بعضیا خیلی هم دور نیست. مثلاً سال 98 ) اصلاح بشه، به نظرتون قراره پیشرفت کنیم؟!
آهان یه چیز دیگه. اگر کورسوی امیدی هم باشه، با این قبیل کارهای امید سوز داره از بین میره.
ببخشید. همین طور داره یادم میاد. مرکز پژوهش های مجلس در زمان مصوبات قبلی چیکار می کرد؟ واقعاً خجالت داره که یه قانون ظرف مدت دو سال سه بار اصلاح بشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
4
همه موندن ديگه از فردا كلي تبصره ميذارن هر كي يه تبصره برا موندن پيدا ميكنه
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
1
این قانون هر جا اجرا بشه در وزارت نیرو مخصوصا شرکتهای زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی اجرا نخواهد شد چون مدیران عامل با دوست و رفیق بازی با معاونت تولید بر سر کار هستند و تعداد بسیار زیادی از دوستان گرمابه و گلستان ایشان با سابقه های بالای ۳۴ یا ۳۵ سال مشغول کار هستند. خداییش قدرت قدرت که میگن اینها دارند . ککشون هم نمیگزه.
علی
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
1
میشد فکرش رو کرد که مافیای قدرت و رانت نمیزارن این قانون اجرا بشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
1
شمول قانون در مورد همه اعاده به خدمتی ها چه قبل از 1395 و چه بعد از 1395 باید تصریح شود تاراه فرار بر این دسته از قانون گریزان که تعدادشان کم هم نیست بسته شود.
نظرات بینندگان