arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۴۶۹۷
تعداد نظرات: ۹۸ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۷

رئیس جمهور: چیزها در دل دارم، شهامت گفتنش را دارم، ولی گفتن آن را برای کشور مفید نمی دانم / «ارز ۴۲۰۰ تومانی» نظر همه اقتصاددانان و مشاوران اقتصادی دولت بود؛ اگر یک نظر مخالف بود نمی پذیرفتم

متاسفانه در حین اجرای تصمیم تک نرخی شدن ارز متوجه شدیم برخی که به عنوان واردکننده و سرمایه گذار از بانک مرکزی ارز گرفتند، فرم هایی را ساختند و نصف آن مبلغ دریافتی یا حتی تا دو سوم آن پول را در بازار آزاد فروختند و فساد ایجاد کردند. برخی می گویند چرا از کسی که ارز گرفته و جنسی را وارد کرده، دولت از او ما به التفاوت می گیرد، کسی ارزی را از دولت گرفته و به قیمت آزاد می فروشد، اگر دولت ما به التفاوت نگیرد یعنی برخی از رانت استفاده کرده اند. / کسانی هستند که تمام اصول دینی و اخلاقی را مراعات نمی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روحانی: برخی در کشور عینک خاصی بر چشم دارند/ چیزها در دل دارم، شهامت گفتنش را دارم، ولی گفتن آن را برای کشور مفید نمی دانم

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه سه شنبه در نشست توسعه و افتتاح همزمان طرح های زیربنایی و اقتصادی استان سمنان در تالار هلال احمر شهر سمنان افزود: دولت قصد ورود به خیلی از مسایل را ندارد، برخی می گویند چرا تمام مسایل دولت به مردم گفته نمی شود، نمی گوییم، چون اگر گفتن آن برای مردم و وحدت کشور مفید نباشد کار در کشور سخت تر می شود.

وی با تاکید بر این که همه باید در کنار هم برای مدیریت کشور دست به دست هم بدهیم، تاکید کرد: چیزها در دل دارم، شهامت گفتنش را دارم، ولی گفتن آن را برای کشور مفید نمی دانم.

رئیس جمهوری با بیان اینکه برخی در کشور عینک خاصی بر چشم دارند، افزود: در دوره ای شرایط عادی و متعادلی در کشور برقرار کردیم، ولی برخی ها که آمدن سرمایه گذاران خارجی را نمی دیدند اکنون که آنها در حال خروجند با عینک ذره بینی تک تک را بازگو می کنند.

وی این سئوال را مطرح کرد که این عده چرا آمدن سرمایه گذاران خارجی را نمی گفتند ولی الان با آمار در روزنامه و رسانه هایشان عنوان می کنند؟

روحانی با اشاره به اقدام های دولت تدبیر و امید برای بهبود شرایط اقتصادی و تجاری ایران اسلامی با دنیا، افزود: شما نمی دانید چقدر دشمنان ایران از این دستاوردها عصبانی بودند، عده ای در داخل با این نکته مساله داشتند و دشمنان نیز در بیرون نمی توانستند عظمت و قدرت ایران را تحمل کنند.

رئیس جمهوری تاکید کرد: نمی دانیم چرا اول نیمه خالی لیوان را بیشتر می بینیم و نیمه پر را کمتر می بینیم، مشکلاتی داریم، کشور در شرایط تحریم است ابرقدرتی مانند آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با ما مبارزه می کنند و کشورهایی ک متاسفانه دولت هایشان نام اسلامی دارند علیه ما توطئه می کنند.

وی با بیان اینکه شرایط کشور عادی نیست ولی باید همه در این شرایط دست به دست هم بدهیم، بیان کرد: نکته ای در این نشست مطرح شد اینکه چرا بخشنامه ها و قوانین تغییر می کند، چرا به تولیدکننده و صادرکننده کمک نمی شود و دولت آنها را به عنوان سربازان خط مقدم نمی داند.

وی با اشاره به اینکه آنچه واقع می شود با آنچه بیان می شود متفاوت است، اضافه کرد: این مساله که خیلی از مردم ممکن است به جزئیات آگاه نباشند طبیعی است.

رئیس جمهوری گفت: توطئه آمریکا را در فروردین دیدیم و در نشستی اقتصادی در سطح ملی با حضور مسوولان، معاونان و مشاوران اقتصادی کشور تصمیمی به اتفاق آراء گرفتیم، در آن نشست از همه سئوال شد و اگر یک نظر مخالف بود نمی پذیرفتم.

وی ادامه داد: تمام وزیران، معاونان و مشاوران در آن نشست تاکید داشتند که ارز تک نرخی شود، در آن نشست همه به اتفاق معتقد بودند با ارز با نرخ 4200 تومان تمام نیازمندی کشور کامل تامین می شود.

رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: این تصمیم به سلامت به سرانجام می رسید به شرطی که همه گیرندگان ثبت سفارش درست عمل می کردند.

وی با اشاره به اینکه مساله اصلی در این میان موفقیت یا سوء استفاده برخی بود، گفت: در هر صورت تصمیم گرفتیم و به همه مسوولان و مشاوران اقتصادی گفتم این تصمیم نتیجه شرایطی است که ما را الزام کرده و ما مجبور به تک نرخی کردن ارز بودیم.

رئیس جمهوری بیان کرد: اگر مردم همراهی می کردند موفق می شدیم اگر الان هم ارز را تک نرخی کنیم با همراهی مردم نیازمندی کشور را می شود تامین کرد.

روحانی یادآور شد: متاسفانه در حین اجرای تصمیم تک نرخی شدن ارز متوجه شدیم برخی که به عنوان واردکننده و سرمایه گذار از بانک مرکزی ارز گرفتند، فرم هایی را ساختند و نصف آن مبلغ دریافتی یا حتی تا دو سوم آن پول را در بازار آزاد فروختند و فساد ایجاد کردند.

وی با اشاره به سخنرانی خود در جمع دانشجویان استان سمنان گفت: در این نشست به فکر فرو رفتم زیرا دانشجویان باید در زمینه کشور فعال باشند.

روحانی اضافه کرد برخی دانشجویان اطلاعاتشان از فعالیت های اقتصادی فرهنگی و سیاسی ناقص است در حالی که برای ما مهم است در این شرایط همه دست به دست بدهیم.

وی ادامه داد: برخی می گویند چرا از کسی که ارز گرفته و جنسی را وارد کرده، دولت از او ما به التفاوت می گیرد، کسی ارزی را از دولت گرفته و به قیمت آزاد می فروشد، اگر دولت ما به التفاوت نگیرد یعنی برخی از رانت استفاده کرده اند.

وی با بیان اینکه مردم، کاسبان و وارد کنندگان کشور متدین هستند، افزود: اما کسانی هستند که تمام اصول دینی و اخلاقی را مراعات نمی کنند.

روحانی اضافه کرد: دولت هم نقص هایی دارد اما کمک آنهایی که باید به دولت کمک کنند به اندازه کافی نیست.

وی تاکید کرد: این مساله ای که امروز می گویند بخشنامه و مقررات را دولت چرا عوض می کند علت آن فضاهایی است که پیش می آید که کمتر قابل پیش بینی است.

وی با بیان اینکه ما ملت انقلاب، اخلاقی و زیر پرچم امام رضا (ع) و عشق به خاندان باید بیشتر همدیگر را یاری کنیم، افزود: کافی نبودن سرمایه در گردش را می دانم و راه حل برخی مشکلات کشور کمک بانک هاست.

رئیس جمهوری تاکید کرد: دولت به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست تمام بانک های دولتی، خصوصی و خصولتی و انواع بانکها باید یاریگر دولت باشند.

وی با اشاره به اینکه بانک باید اموال، شرکتها و بنگاه های اقتصادی خود را بفروشند، اضافه کرد: این حرکت بانک اقتصاد را منجمد کرده است.

وی بیان کرد: بار سنیگینی در اقتصاد کشور بر دوش بانکهاست، مسایل اقتصادی بدون بانکها نمی چرخد و بانک ها باید بیشتر دولت را یاری کنند تا دولت بتواند از شرایط سخت عبور کند.

رئیس جمهوری با ابراز خرسندی از حضو ردر استان سمنان ، گفت: در این استان هم میهمان و هم میزبانیم، استان سمنان فرهنگ دوست و پرتلاش در مسیری است که می تواند برای سال های آینده ادعا کند بیکاری را به مرز متوسط جهانی می رساند که اهمیت بالایی برای ما دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه وارد استان سمنان شد و تا فردا برنامه های مختلفی در این استان دارد.

سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز، سخنرانی به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان استان و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری در این سفر دو روزه است.

همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای کابینه روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.

روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.

برای این سفر 78 طرح با اعتبار یک هزار و 466 میلیارد تومان مدنظر است تا در سال های آینده انجام شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹۸
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۷۵
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
29
54
داستان هفته پیش ظریف را دیدی که تند روها چکارش کردند و جراتش را نداری تا بگویی
مافیای هزار فامیل اژدهای هزار سر است و در قدرت خیلی خیلی ریشه دوانده و اساس کشور را در دست دارند و نابود کردند و فقط تغییرات کلی چاره کار است و بس .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
خداوکیلی
ای که دستت می رسد کاری بکن
پیش از ان کز تو نیاید هیچ کار
یا همچین چیزی
اگه ۸سال حداقل بخشی از مملکت دستت بوده و کاری قرار نیست بکنی؛ خواهشا پس فردا ژست اپوزسیون نگیر به خودت
زشته
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
63
43
اخه تو محو و عاشق خارجیها شدی تقصیر مردم چیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
سلام واقعا شما هنوزنفهمیدی کشور دردست دولت نیست بلکه مخالف های تحریم ورای مردم دارند کشور نابود میکنند مردم میدانند روحانی بیچاره کاره ای نیست قدرت دست زورگوهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
تا آنجایی که ما میدانیم اگر نحریم نبود روحانی با شعار رفع تحریم و کاسبی از تحریم در دور اول رای نمی آورد و اگر برجام و کاسبی از برجام نبود در دور دوم رای نمی آورد ، کاسبان تحریم همان کاسبان برجامند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
ناشناس ۰۹:۱۴
از توهم بیا بیرون عزیزم. اگر قرار باشه کشور دست کسی باشه دست همین افرادیه که بیشتر از ۳۰سال مدیر بودند و تو اکثر دولتها مسئولیت داشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
رییس جمهور مورد علاقتون که محو نبود.دیدیم چی شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
اگر واقعا اختیار نداره، چرا مانده ؟! استعفا کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
اقای ناشناس، دولت پارسال هم هیچکاره بود؟؟؟؟؟ یا الان که گندش درامده شده هیچکاره؟؟؟؟؟ به هر حال گرفتاری امروز مردم کار هر کی که باشه، معلومه با دولت روحانی خوب بسته، که پارسال با قیمتها و ارزش ریال اینکارا رو نکرد تا اقای هیچکاره رای بیاره، بعد از انتخابات پدر مردم و در بیاره.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
15
54
باز بگم بگم شروع شد
ناشناس
|
Norway
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
13
64
شما فقط حرف میزنی. عمل نمیکنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
19
47
بگم بگم، قسمت دوم.
اکرم فخریه بعنوان ۵۰مدیر بانوی نمونه در انتخابات پنجمین دوره کاندیدای تایید صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر مشهد و کارمند امور مالیاتی تهران مستقر در مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
79
21
با سلام رییس جمهور محبوب عزیز ایران که با رای حداکثری مردم عزیزمان ایران با جان ودل این مسولیت را با این همه ویرانی کشور بر دوش گرفتید اگر باز هم کاندید شوید مجددا دست از پیمانمان بر نخواهیم داشت و از ته قلب به شما رای خواهیم داد کاندیدای مستقل در مشهد مقدس درود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
وباز هم تحریم میشویم کلاه سرمان میرود و بعد میگوییم ماهیچکاره بودیم
حسنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
دیگه اقای رییس به حرف هات اعتمادی نیست کی بود تو دردگرانی دلار شال وکلاه کرده رفته بود تو چال
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
14
77
چرا اینقدر حاسیه درست میکنی
بابا کار کن...
کار...!
مردم تحت فشارن!
اینقدر بی منطق حرف نزن!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
7
75
ایشان ریس جمهور و فرد دوم مملکت هستند از ما می پرسند چه کسانی ارز گرفتند و بردند و خوردند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
من نفر ۸۰ میلونیم این کشور هستم خدمت همه بزرگواران اعتراف میکنم من بودم ارز مسافرتی و ورود کالای غیر اساسی با ارز ۳۷۰۰ تومنی دولتی رو رقم زدم . من بازار سیاه درست کردم ، من کارخونه ها رو تعطیل کردم و جلو قاچاق رو نگرفتم ، از این بابت رسما بجای نفر اول اجرایی مملکت عذرخواهی میکنم بابت همه اینایی که بودم کردم و شدم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
8
30
نگاهی به روزنامه های اقتصادی ارجمله دنیای اقتصاد ناقض نظررییس جمهورمحترم مبنی برموافقت اقتصاددانهاست.خبرهای غیررسمی ازجلسه هم همین راتاییدمیکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
به نظرم اصلا مهم نیست که همه موافق بودند یا نه
اصلا شاید در امور اقتصادی همه کارشناسان هیچگاه همنظر نباشند
مهم اینه که بالاخره هر قیمتی تعیین کردید چرا بدون نظارت و تدبیر ۱۸میلیارد دلار دادید به دلالان و کشور را به این روز انداختید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
37
این حرفا برا مردم نون نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
2
39
مردم را چی فرض کرده اید ! حالا که آمریکا محلتان نکرد و پشت پا زد به دنبال راه فرار از پاسخگویی هستید که عمر کشور و مردم را ۵ سال هدر دادید و ملت را به خاک سیاه نشاندید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
5
12
آقاي رييس جمهور

شما با اغماض خيانت اين افراد مصالح ان افراد و خانواده هايشان رو بر مصالح ٨٠ ميليون نفر ترجيح ميدهيد .

اشد علي الكفار - به والله قسم مصلحت بر اينه اين خائنين به رگبار بسته شوند
تصرف كامل اموال
خانوادهشان تحت پوشش كميته امداد
هيچ راه برون رفت ديگري وجود ندارد
وسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
2
29
تا وقتی که آمریکا در برجام بود از این حرفها نمیزدید! مردم را رنگ نکنید بس است دیگر، کار کنید و هر روز حاشیه درست نکنید ، با پشت میز نشستن و منتظر ماندن تا اروپا و آمریکا مشکلات کشور را حل کنند هیچ اتفاقی نمی افتد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
27
فکرت اشتباست. راه به جایی نخواهی برد.
جالبه رفته تو فکر که چرا دانشجویان اطلاعاتشون ناقصه.
همه ناقص شما کامل.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
26
مثل اینکه یواش یواش ما داریم بدهکار میشیم! - آقای روحانی اصلا باشه، چیزها در دل داری، ولی این چه ربطی به کم کاریت در حوزه ارزی-عمرانی-شفافیتی که میگفتی با دولت الکترونیک میارم و حقوق و مزایا و ... همه مسئولین مشخص میشه - گزارش های 100 روزه - طرح ایجاد 1 میلیون شغل سالانه و ... داره؟! بابا لااقل به وعده های حوزه اختیارات خودتون درست حسابی عمل کنین بعد جوری حرف بزنین که انگار خیلی آدم صبور - مقاوم - عمل کننده و ... هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
2
15
حضرت آقای روحانی مقصر است ومسول ، اینکه‌نهادهایی در ایران دولت را روزانه مدیریت می کنند و طبق قوانین هم این کار را می کنند قابل قبول نیست در واقع مردم رئیس جمهور را انتخاب می کنند که با همینها سرو کله بزند با همه ارادت به ایشان ، این توجیهات برایم قابل قبول نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
2
25
فکر میکنه هنوز دوران تبلیغات انتخاباته .... . خسته ایم خسته ... .یه مشت مردم بی بصیرت و رسانه های باج گیری که چشم روی واقعیتهای این مردم میبندن و منافع حزبی و سیاسی خودشون رو به منافع مردم ترجیح میدن تا به هر قیمتی به قدرت برسن و این میشه وضعی که ما توش هستیم.و تا خود مردم نخوان شرایطشون تغییر نمیکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
14
اعلام میکنندحقوق کارکنان وبازنشتگان را20درصدافزایش می دهیم وقیمت دلار رادربودجه از4200تومان به5700تومان یعنی درحدود 40/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
12
رییس جمهور باید شهامت داشته باشد اینکه صلاح و مصلحت کشور چیست و الان لازم نیست حرفی زده شود درست نیست، صلاح و مصلحت کشور راستی و صداقت با مردم است اینکه مشخص بشه کی دزد است و کی رفیق قافله، مردم بعد از 8 سال جنگ و از دست دادن عزیزانشان حقشون است که بدانند مسولین مملکت دارن چه میکنن، نه به شما شما موظف هستید به اطمینان این مردم پاسخگو باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
21
تقصیر بی لیاقتی را به دیگران منتسب نکنید. حتی اگر مسئولین و مشاوران شما به این تصمیم غلط رسیده باشند نشان می دهد شما شایسته سالاری را رعایت نکرده و باند و جناح و رابطه نسبی و سببی را در انتصاب ها اثر داده اید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
23
ّبله آقای روحانی شما درست می فرمایید. زمانی که وزرای اقتصاد با اصرار به شما می گفتند که ارز4200 در بازار ندهید شما که حرف خودتان را زدید. بگذارید حرف های درون سینه درون سینه بماند. لطفا انقد سیاه نمایی نکنید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
2
10
دو جناح اصلی کشور و طیفهای وابسته در ۴۰ سال گذشته تمام ظرفیتهای خودشان را بکار گرفتند و نتیجه کار کردشان را مردم به عینه دیدند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
یادم نمیاد از 68 به بعد راستی ها رییس جمهور داشته باشند
عبدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
9
یک رییس جمهور باید مقتدرانه صحبت کند نه اینکه عاجزانه از بانکها بخواهد که کار بنگاهداری را کنار بگذارند وبنگاههای اقتصادی خود را بفروشند .احساسی صحبت کردن بدرد برهه کنونی نمی خورد عاقلانه ومحکمئ وبا اطمینان عمل کردن نیاز جامعه است با این روش هزار سال هم بگذرد نظام اختاپوستی بانک که تولید را فشل کرده درست نمی شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
13
معروف شد به دلار جهانگیری ،همه روزنامه هاتون هم بعنوان بازگشت جهانگیری ازش یاد کردند ،حالا افتاد گردن کارشناسان ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
13
تفاوت کشورهای اروپا پس ازرنسانس با کشورهای جهان سومی مانند ایران همین عدم شفافیت است.چه شدکه امارات تااین حدپیش رفت کردکه پاسپورت شان بهترین درجهان شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
15
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست ،
آنچه البته بجایی نرسد فریاد است
باز هم فریادهای گرگ آمد گرگ آمد میاید ،منتهی دیگه کسی گول نمیخورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
9
5
ماروحانی قبل ازسال 96رامیخواهیم کسی که مخالفان رابه کنج عزلت برده بود وپای بویینگ وایرباس رابه کشور بازکرده بود.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
با تحریم کاسبی رای کرد و رای آورد ، با برجام کاسبی کرد و در دور دوم رای آورد، الان باید کشور را نابود کنند برای کاسبی بعد از مسوولیت ، باید به فکر آینده خود و اطافیانشان باشند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
3
15
اینم تقصیر احمدی نژاد بوده؟!!!!!!!!!
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
3
11
یکی میگه « بگم بگم» یکی دیگه میگه « نگم نگم» تنها چیز مشترک تو اینا« گم» که اونم مردم ایرانن که باید برن «گم » شن.
ناشناس
|
Austria
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
6
با امید درمانی به ۹۹ در صد مظلوم مردم و التماس درمانی از کمتر از یک درصد جمعیت کشور که آدمهای باجگیر و قلدر و رانت خوار وحرامخوار هستند و به بهانه حفظ وحدت ،فقط و فقط آن کمتر از یک در صد را در کار خود جرئت تر می کند
اخه وحدت کی با کی
پزشکپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
14
فعلا با این اقدام کارشناسی جنابعالی مردم از فقر گرانی بیکاری تعطیلی صنعت زیر دست پا اقازادها نابود می شوند
محمدرضا کیانفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
3
9
حسن روحانی رئیس جمهور گفت: چیزها در دل دارم، شهامت گفتنش را دارم.

آقای روحانی،
این فرمایش شما مصداق قسم حضرت عباس و دم خروس است زیرا کسی که شهامت گفتن دارد هیچی در دل نگاه نمی دارد بلکه در همان لحظه اول به زبان می آورد، از شما انتظار می رود قدری منطقی باشید،
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که همصدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
تنها راه نجات کشور گوش دادن به حرف رهبری بود که ۵ سال پیش میگفتند مذاکره با آمریکا مشکلات را حل نمیکند و بدتر میکند و وقتی خرش از پل گذشت به ریش شما میخندد ، آنموقع غرب زده ها کار خود را کردند و نتیجه اش را داریم میبینیم ، حال هم که رهبری میگویند با دولت بدعهد وحشی فعلی آمریکا مذاکره نمیکنیم عده ای خائنانه دم از مذاکره با ترامپ میزنند ، سوال اینجاست وقتی چیز دیگری برای هدیه دادن نداشتید حاظرید ایران را هم بدهید!؟ چقدر در خوشبینانه ترین حالت ساده لوح هستید که فکر میکنید با ترس و تسلیم چیزی به دست می آورید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
نترس اینها همه زمینه سازی جام زهر ثانیه که ایشان تجربه اولی را دارد و گرنه نیروهای مسلح که نگاه به داخل دارند ،پیشرفتشان فوق العاده بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
3
10
روحانی افسار کشور را داده به دست یه مشت اقتصاد خوانده آمریکایی و انگلیسی!
هم خودتو بدبخت کردند و هم کشور را!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
15
شهامت گفتن از شما نمي خواهيم شهامت مديريت كشور را از شما داريم كه تمام كارشناسان مي گويند مديريت دولت ضعيف است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
11
بگو.نگذار تو دلت بمونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
آقای روحانی هر چه تو دل داری بریز بیرون .میگم . بگم نگم شروع شد.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
10
آهای اونیکه میگی به رای دادیم بازم میدیم رئیس جمهوری که9تا9ونیم صبح بره سرکار ماهی یاهفته ای بره استخرمجلل امکانات رفاهی آنچنانی یقیناخیرش به توهم رسیده مردم دارن له میشن تاحالا هرچی گفته عکسش اتفاق افتاده میگه ارزانی گرانی درپیشه فعلااراده ای ازخودش نداره هرچی پیرهست دوربرش جمع کرده
یک بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
10
یکی از ملزومات رییس جمهور شهامته
پاسخ ها
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
یکی از لازمه های ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
8
♦امضای وزیر امور خارجه آمریکا را چه کسی تضمین کرده بود؟

حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
2
7
شما فقط به این یه سوال جواب بده .شما که می گفتی با کدخدا ببندیم همه چی گل و بلبل میشه. چرا نشد؟
اعتراف کنید که فریب خوردید آسمان و ریسمان به هم نبافید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
8
همینو میدونم در دولت قبلی تمام دنیا با ایران دشمن بودن دلار از ۹۰۰ رسید به ۳۵۰۰ یعنی تقریبا ۳ برابر ولی روحانی جونتون با برجامش ده برابر کرد بس که میگفت دیوار تحریم ترک خورد*٪!@@!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
باسواد؛ ۹۰۰ تا ۳۵۰۰ میشه تقریبا ۴ برابر!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
گل گفتی خدا خیرت بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
از1200رسید به3600
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
2
6
آقای روحانی شما مامور بودی تا رای مردم رو بگیری و به پای اصولگراها بریزی و مردم رو از اصلاح کشور ناامید کنی و ماموریتتو بخوبی انجام دادی. سه سال دیگه بازم انتخاباته و مردم مهم میشن ولی گول نمیخورن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
1
همه چیز رو میشه واقعیت برملا میشه وچهرهای پشت پرده مشخص میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
2
5
آقا کلا ما نخوایم تحریم باشیم باید چه کنیم؟؟؟
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
باید آزمایش صلح آمیز !!!!!!!!!!!!!!!!!!! هسته ای رو بزاریم کنار
mehradpoor
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
6
آقای رییس جمهور تو این فکر هستم شما با چه رویی با مردم سخن میگید این همه فاجعه در دولت شما و البته دولت های قبل به نوعی اتفاق میفتد مردم زیر فشار اقتصادی له شدند آنوقت شما اینطور صحبت ها رو پیش میکشید .شما اگر طبق گفته خودتان شهامت حرف هایی که در دل دارید را داشتید لحظه ای غفلت نمیکردید و میگفتید واقعا جای تاسف دارد..
علی حق گو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
6
ما انتظار داشتیم دولت تدبیر و امید همانطور که اعتراف دارند آمار بی کاری جوانان را حداقل چند درصد کاهش میداد کاهش که ندادند افزایش هم داشته پراید ۲۰میلیونی هم که گران به مردم میدادند تا ۴۰ میلیون هم بالا رفت ارز هم که بحران زا است التماس میکنم به فکر جوانان باشید به اروپا وآمریکا توسل پیدا کردن نشان داده برای جوانان ما فایده ندارد فقط این جوانان مظلوم را بخاطر خدا کمک کاری نمی کنید کمک مالی کنید انشاالله
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
2
6
ازاین به بعد باید بگیم محمود سلام
دقیقا متل بعضی ها بگم و بگم رو شروع کردی
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
2
5
به عنوان کسی که دهها شناشنامه مهر نخورده را محاب به رای دادن به شما کرد عرض میکنم، چیزهایی در دل دارید که فقط هنگام تبلیغات انتحاباتی برای بدست اوردن رای اکثریت میزنید وبعدهم درمواجهه وچالش با اصحاب قدرت،کوتاه آمده و به طرف آنان دست دراز میکنید.حوشبختانه، دیگر هنگام وسط بازی تحت عنوان فریبنده "اعتدال" گذشته است شما در آزمونی فرار گرفتید که یا باید صریجا طرف مردم را میگرفتید یا بحش انتسابی فدرت وشما دومی رابرگزیده ودیگر بدون تردید،مردم را از دست دادید وفرصت ار نه تنها از خود وبخش انتسابی وبلکه کل نطام گرفتید وبه باد دادید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
8
مرد مسئولیت کارهاش را بدوش میکشه ،نمیاندازه گردن دیگران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
4
4
ریس جمهوردرایران به این خاطر انتخاب میشودکه گندکاری های دیگران به نام اوثبت شودوبعدازپایان دوره اش منفورترین شخص میشود....
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
دقیق ترین نظر همینه
ت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
9
آقای روحانی وکسانی که شما نسبت به آنها حرف در دل دارید دیگه همه چیز نخ نماشده صبر خدا در نابودی حق مردم زیاد است دیر و زود دارد ولی سوخت وسوز ندارد بنده نه در دوره اول به سرکار رای دادم ونه دوم ونه هیچوقت زیرا خوب میشناختم روزی در همین دنیا باید پاسخ دهید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
آقای روحانی همش مگی مردم تو وسیف مردم بیچاره کردید با ارز تک نرخی شما میتوانستید مثل حالا از قبل کار میکردید این قدر مردم بیچاره نمکردید حالا این قدر بهانه نیاور مردم ودولت نگو اگر دست من بود مثل این دو نفر هم اعدام مکردم تا برای بقیه مسولیت درس عبرتی بشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
همون طور که دولت بی حساب و کتاب ارز رو گرون کرد، مردم هم باید این شرط رو بزارن که برای سال آینده در صورتی در انتخابات شرکت می کنن که قیمت دلار بشه 1000 تومن
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
ارز 3700 تومن تو بازار آزاد بود ! اولا چرا 4200 تومن کردین ؟ این اولین شوک به بازار بود .دوما وقتی دارین ارز های میلیلاردی به اون 4 درصد سرمایه دار میدادین چرا با کارشناسی نبود ؟ بخدا رفتم ده میلیون تومن وام بگیرم یه ضامن کارمند یه ضامن بازاری و 25 صفحه امضااز من و ضامنین گرفتند ! ده میلیون تومن نه ده میلیون دلار !!!!! شما بر چه اساسی بدون وثیقه لازم به اون سرمایه داران عزیز و رانت خور محترم مملکت میلیارد ها دلار ارز دادین ؟ بابا جان همه چیز دست خود شماست . وگرنه اون دلال بدبخت هم که اسمش بد در رفته بیشتر از چند میلیون دلار نمیتونه خرید و فروش کنه . همش کار خودتونه
حیدرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
حالا که خرشون از پل گذشته باز میخوای با این حرفات مردمو فریب بدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
مد شده هرکی به آخر دوره ریاست برسه بگم بگم راه بندازه!
حمیدنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
به فکر مردم باشید در عمل تدبیر وامید این است که ۳۰۰ درصد اجناس گران شوند وتنها ۲۰ درصد آن هم در آینده به حقوقها اضافه شود من بازنشسته با سه فرزند بیکار را کی باید به درد دلم گوش دهد اصلاح طلبان که قول دادند سفره هر بزگتر شود این که کوچکتر شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
حرفی در دل شماست و بار سنگینی بر دوش ما...
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
کاملا بی تدبیری داره موج میزنه تو حرفاشون اگه برنامه ای نداری استعفا بدین تا ما عم تکلیفمون رو بدونیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
کلید را چکار کردی،با 20 درصد حقوق کارمندان اون.با وعده سر خرمن دادن در مقابل افزایش 40درصدی نرخ دلار چه مشکلی را میخواد حل کنید،الان مردم توان خرید ندارند تاسال دیگه می میرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
باید کاندیدهای مستقل در انتخابات وارد شوند واین استصواب مزورانه برچیده شود تاشفافیت جایگزین ان شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
1
0
اینا همش تقصیر آمریکایه. مرگ بر آمریکا. مرگ بر ضد ولایت فقیه. مرگ بر اسرائیل.
جانم فدای رهبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
اتفاقا آقای رییس جمهور این دفعه من با نظرتون کاملا موافقم که همگی باهم دور هم در کمال آرامش با اون خنده های خوشگل و معنادارتون نشستین و مردم رو بدبخت کردین آفرین
واقعا من افتخار می کنم به همچین دولت و رییس جمهوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
بی خیال اقا انتخابات در راه است مگه یک مسلمان از یک سوراخ چند بار باید گزیده شود سرو ته یک کرواس هستید یاد شهید رجایی بخیر اگه اشخاصی مانند اقای رضایی حاج قاسم بایندد امیدی خواهد بودوووووو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
اینم تقصیر احمدی نژاد بودددددد؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
متاسفانه در حین اجرای تصمیم تک نرخی شدن ارز متوجه شدیم برخی که به عنوان واردکننده و سرمایه گذار از بانک مرکزی ارز گرفتند، فرم هایی را ساختند و نصف آن مبلغ دریافتی یا حتی تا دو سوم آن پول را در بازار آزاد فروختند و فساد ایجاد کردند.....::::::: چرا اسامی این افراد اعلام نمی شود ؟! چرا ، چرا ، چرا ،.......؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
چهل سال ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌است‌که‌ میگن بگم نگم بگم نگم بگم نگم این هم خودش یک سیاست است فقط میگم خودتونی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
به نظر من اگر صداوسیما از حالت انحصار خارج شود که همه گروه ها واحزاب بتوانند حرف های خودشان را برای مردم با صراحت عنوان کنند و از عملکرد خود دفاع نمایند و در نها یت خود مردم خوب بد را تشخیص دهند بهتر است .م
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
1
0
حاجی بگو . بریز بیرون هر چی تو دلته و خودت را راحت بکن . از اون صفدر و رفقا و... بگو ... بگو نترس !
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
1
شما نمیخواد دنبال بهانه باشید.چرا نتونستید و یا نخواستید با حقوق بگیران نجومی برخورد بکنید
از روزی که رییس جمهور شدید فقط به فکر حذف یارانه ها کردین.خدایی چی کار خیری برای این مردم انجام دادید.بگید دیگه مسکن ساختین.اشتغال ایجاد کردین.چی کار کردین برای این ملت.
از اول انقلاب تا الان رییس جمهور های مختلفی از جناح چپ یا راست.اصول گرا یا اصلاح طلب سر کار بودند
ولی در هیچ دوره ای مثل الان وضعیت کشور افتضاح نشده.گرفتاری اصلی ما فقط بی مدیریتی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
1
0
فقط روحانی
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
1
خجالت هم خوب چیزیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
0
0
ای بابا.....مغزمون پخت بس که بهونه آوردید...این حرفها چیه آقا مگه بچه ایم ..به قول شاعر داغ دوران دیده ایم .....
Morteza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
0
0
اقای روحانی بیا و حقیقت را بگو... یقین بدان هم برای کشور و هم برای حوزه علمیه هم برای شیعه بسیار مفید است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
1
0
جناب رئیس جمهور ! ایا واقعا مصلحت کشور در سکوت شماست ؟ در شرایطی که مخالفین شما هرگونه تلاشی برای کنار گذاشتن شما قبل از پایان دورهء قانونی ریاست جمهوری تان مضایقه ندارند ؛ شما کدام مصلحتی را دلیل بر سکوت خود میدانید ؟ از هر رفتار معمولی تان سوژه میسازند برای تخریب تان ! یک اشتباه لپّی در بیان ارقام را با تیتر : چرا رئیس جمهور صبحها کسل هستند ؟ وان دیگری در یک روستا اعلام میکند : وقتی مردم یک نا نجیب را به ریاست جمهوری انتخاب میکنند !اخبار همین سفر استانی اخیرتان سوژه ای شد برای بسیاری از تحلیل ها ناجوانمردانهء رسانه ها ؛ سیمای جمهوری اسلامی هم با ترفند های خاص خود جمعیت حاضر در سخنرانیهایتان را اندک نشان میدادند و ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
0
0
همین بانکایی که میگی همشون دلال و اسکنت بگیرن . شما مردم و احمق فرض کردی ولی این مردم همونایی هستن که هشت سال با دست خالی جنگیدن و مصلحت رو تو خاموشی ندیدن. اینجاست که باید گفت دم احمدی نژاد گرم.
ایراتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
جناب روحانی؟
این ارض 4200 تومنی کجاست که ما نه میبینیم نه در سبد خانوارمون حسش مینیم ؟
وقتی اجناسی که میخریم با ارز 12 تومنی و 11 تومنه --میشه گفت 4200 تومن فقط یک توهمه .
اگر میفرمائید برای واردات کالای اساسی ! که سالهاست طبق امار ما در این زمینه خودکفا هستیم پس موارد مصرف ارز 4200 تومنی کجاست
نظرات بینندگان