arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۳ - ۱۴ آذر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از عدم ارائه گوشی های 5G اپل تا نقض حریم خصوصی شهروندان توسط دونالد ترامپ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

به نظر می رسد اپل عجله ای برای ارائه آیفونهای سازگار با اینترنت 5G ندارد این موضوع را می توان به سادگی و از طریق برخوردهای اپل تشخیص داد. اما ماجرا از چه قرار است؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت آلفابت تعدادی پهباد را راهی اروپا کرد. قرار است این پهبادها کار خود را از زمستان در فنلاند آغاز کنند. هدف اصلی این پهبادها ارائه سفارشات مشتریان خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مرورگر گوگل به مناسب گرامیداشت رئیس جمهور تازه درگذشته ایالات متحده لوگوی خو د را به حالت تیره دراورد . این در حالیست که در اغلب موارد مرورگر گوگل رنگارنگ است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

لگو هوشمند موسوم به «Batmobil» یکی از جذاب ترین اسباب بازی هایی است که اخیرا معرفی شده است. این لگو جذاب برای کودکان و بزرگسالان کاربردی و مایه سرگرمی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سرویسهای خودروهای خودران وایمو به زودی راه اندازی می شود. سرویسهایی که احتمالا در حوزه خودروهای خودران بی رقیب خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دستگاه فیلتر آب هوشمند «TAPP 2» یک سیستم ویژه برای مدیریت مصرف آب های پاک است. درواقع با کمک این سیستم می توان پاکیزه ترین آب را از طریق گوشی هوشمند مدیریت و مصرف کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس برخی اسناد دولتی افشا شده مرتبط با کاخ سفید، به نظر می رسد به زودی کل محوطه کاخ سفید و اطراف آن با سیستم های فناوری تشخیص چهره تجهیز می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان