arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۶۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۰

درخواست طلاق به خاطر سفر مرد به بندرعباس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* شوهرم دائم به بندرعباس می‌رود

زن در حضور قاضی این پرونده با بیان اینکه شوهرم دائم به بندرعباس می‌رود، گفت: از ابتدای ازدواج سفرهای دائمی شوهرم را تحمل کردم ولی دیگر از این وضع خسته شده‌ام.

وی با اشاره به اینکه 3 فرزند دارم، ادامه داد: شوهرم از نظر مالی برای من و فرزندانم کم نگذاشته ولی هر بار که وجه نقدی به ما می‌دهد، سر ما منت می‌گذارد و دائم می‌گوید که خیلی برای به دست آوردن پول‌هایش زحمت کشیده است.

* 3 فرزندم تنها پول پدر را دارند نه خود او را

زن در ادامه با بیان اینکه 3 فرزندم تنها پول پدرشان را دارند نه خود او را، اظهار داشت: شغل شوهرم به شکلی است که باید دائم به سفر برود و خیلی کم در کنار من و فرزندانم حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه چنانچه پول شوهرم نبود تا به حال صبر نکرده و زودتر از او جدا می‌شدم، عنوان کرد: می‌دانم فرزندانم با طلاق من و پدرشان موافق نیستند ولی من دیگر طاقت ندارم.

* در حال حاضر شوهرم در بندرعباس است

زن ادامه داد: در حال حاضر که من به دادگاه آمده‌ام شوهرم در بندرعباس است و قرار است یک هفته بعد به تهران بیاید؛ او از درخواست من با خبر بوده ولی از آمدن به دادگاه امتناع کرده است.

وی با اشاره به اینکه من یک خانه و ماشین دارم، گفت: من مرواریدبافی می‌کنم و به صورت تفریحی درآمدی ناچیز دارم بنابراین بعد از طلاق از عهده خرجی خودم برمی‌آیم.

* فرزندانم را بعد از طلاق به شوهرم می‌دهم

زن در ادامه بیان کرد: چنانچه از شوهرم جدا شوم سرپرستی فرزندانم را به او می‌دهم به دلیل اینکه من تنها از عهده تأمین خرجی خودم برمی‌آیم.

وی با اشاره به اینکه بعد از طلاق هیچ گاه فرزندانم را فراموش نمی‌کنم، عنوان کرد: جدایی از شوهرم باعث می‌شود که حداقل بدانم اگر خودش نیست اسمش هم در شناسنامه‌ام نیست.

* از درخواستم منصرف نمی‌شوم

زن بیان کرد: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم و از درخواستم منصرف نمی‌شوم زیرا بهترین راه را انتخاب کردم تا به آرامش برسم و دیگر استرس نداشته باشم.

وی ادامه داد: شوهرم با سفرهای دائمی‌اش به من ثابت کرده که سفر به شهرهایی مانند بندرعباس برایش قابل اهمیت‌تر از زندگی مشترک‌مان است و این موضوع را به من و فرزندانش ترجیح می‌دهد.

قاضی این شعبه بعد از صحبت‌های زن او را به مصالحه دعوت کرد ولی با اصرار زن، رسیدگی به پرونده به روزی دیگر موکول شد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
0
1
ایرانی ها از لحاظ تصمیم گیری خیلی ...
نظرات بینندگان