arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۲ - ۲۹ آذر ۱۳۹۷

2 راننده سرویس مدرسه در ماهشهر خوزستان بازداشت شدند

حادثه رخ داده برای یک دانش آموز دختر دبیرستانی در مسیر برگشت به خانه در سرویس مدرسه در بندر ماهشهر استان خوزستان خبرساز شده و به بازداشت 2 راننده منجر شد.,
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: فردی که به طور موقت و بدون هماهنگی جایگزین راننده سرویس مدرسه شده بود به قصد آزار و اذیت یک دانش آموز دختر موجب ترس و وحشت وی شده که موضوع در دست بررسی است. 
مجتبی دیناروند به زمان این حادثه اشاره نکرد اما اظهار داشت: راننده اصلی مینی بوس فوق الذکر بدون هماهنگی با آموزش و پرورش ماهشهر در آن روز از شخصی به عنوان راننده جایگزین استفاده کرده و راننده جایگزین هنگام انتقال دانش آموزان به منزل و زمان پیاده کردن آخرین فرد از سرویس، به قصد آزار و اذیت موجب ترس و وحشت یک دانش آموز دختر دبیرستانی شده است. 
وی افزود: خانواده دانش آموز مذکور پس از اطلاع از این موضوع شکایتی تنظیم کرده و به مراجع ذی صلاح ارائه کرده است که مسیر قانونی را طی می کند. 
رئیس آموزش و پرورش ماهشهر عنوان کرد: این اداره به محض مطلع شدن از این مسئله سریعا قراداد پیمانکار مورد نظر را لغو کرده و هم اکنون 2 راننده متخلف نیز در بازداشت به سر می برند.
دیناروند در پایان خاطرنشان کرد: در عین حال آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر با تنظیم شکایت علیه پیمانکار و 2 راننده متخلف با جدیت این پرونده را پیگیری می کند. 
45 هزار و 626 دانش آموز ماهشهری در 234 مدرسه تحصیل می کنند. 
ماهشهر در جنوب خوزستان و در فاصله 110 کیلومتری اهواز قرار دارد. 

نظرات بینندگان