arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۷

دستگیری سارق کارت‌های بانکی متشریان در استخر/ ۸۰۰ میلیون تومان سرقت در یک سال

سارقی که در پوشش مشتری به استخر‌های شمال و شمال شرق تهران مراجعه و کارت‌های بانکی مراجعه کنندگان دیگر را از کمد‌های لباس آنان سرقت می‌کرد، دستگیر شد. این سارق سابقه دار در یک سال سرقت توانسته بود حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان از کارت بانکی مشتریان، پول سرقت کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سارقی که در پوشش مشتری به استخرهای شمال و شمال شرق تهران مراجعه و کارت های بانکی مراجعه کنندگان دیگر را از کمدهای لباس آنان سرقت می کرد، دستگیر شد.

سرهنگ ظهیری نژاد گفت: این سارق در انتظار طعمه های خود در گیشه های پرداخت پول استخر می ایستاد و هنگام پرداخت پول از طریق کارت بانکی به صندوقدار و شنیدن رمز صاحب کارت به دنبال وی رفته و با به خاطر سپردن کمد لباس مالباخته در هنگامی که صاحب کار در مکان شنا و جکوزی بود، در یک فرصت مناسب به کمد وی مراجعه و عابر بانک وی را ربوده و با مراجعه به طلافروشی اقدام به خرید طلا و سکه می کرد.

وی افزود: این سارق سابقه دار در یک سال سرقت توانسته بود حدود 700 تا 800 میلیون تومان از کارت بانکی مشتریان ، پول سرقت کند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در ادامه گفت: این سارق قبلاً​ نیز دو بار سابقه سرقت از منازل پایتخت را داشته که دوبار به زندان منتقل شده است اما با رضایت حدود 15 ـ 16 شاکی توانسته بود از زندان آزاد شود.

سرهنگ ظهیری نژاد افزود: با شکایت مال باختگان پرونده به جریان افتاد و در دو هفته گذشته پیگیری ها انجام شد که در نهایت شب گذشته در منطقه سعادت آباد این سارق در منزلش دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با توجه به اینکه بارها از مردم خواسته ایم شماره رمز خود را به کسی نگویند اما متأسفانه شاهدیم که شهروندان شماره رمز خود را صریحاً​ ارائه می دهند که کار اشتباهی است و موجب می شود تا سارقان در اولین فرصت کارت عابر بانک آنان را سرقت و پول بانکی آنان را برداشت کند.

وی همچنین از صاحبان استخرها خواست برای جلوگیری از سرقت اشیای قیمتی از کمدها ،​ ایمن ترین ها را تعبیه کنند و نگهبانی برای کمدهای شهروندان در ورزشگاه ها در نظر بگیرند.

نظرات بینندگان