arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۸۸۶۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۰۵ دی ۱۳۹۷
آخرین اسامی مصدومان و جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد

شمار فوتی‌ها به ۱۰ تن رسید / تعداد کل مصدومان ۲۵ نفر است؛ ۱۱ نفر در ICU بستری هستند؛ وضعیت ۶ نفر نامناسب و حال ۳ نفر وخیم است / یکی از فوتی‌ها هنوز شناسایی نشده +اسامی

رئیس اورژانس تهران جدیدترین اسامی مصدومان و جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات تهران دانشگاه آزاد را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس اورژانس تهران جدیدترین اسامی مصدومان و جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات تهران دانشگاه آزاد را اعلام کرد.

به گزارش «انتخاب»، دکتر پیمان صابریان اسامی را بدین شرح اعلام کرد:

ـ مصدومان بستری در بیمارستان امام خمینی(ره) :

علیرضا ولی محمدی
مینا نعمتی
محمد ابراهیمی‌فر
میر مهنا یوزباشی
ملیکا سادات افتخار عزیزی
شکوه نعمتی
فاطمه عبداللهی
ثنا عابدی
فاطمه رحیمی
کیارش اسدی کمال
سامان قضاوتی
مهدی مغنیان
هدیه جلیلی
کوروش ثابت
کامیاب اهری
خدیجه وکیلی
یک نفر نیز مجهول الهویه است.

ـ اسامی مصدومان بستری در بیمارستان شریعتی:

مرد مجهول الهویه
محمد امین عابدینی
سید آرین حقیقت

 

ـ مصدومان بستری در بیمارستان حضرت رسول:
علی هروانی
بهار کوچه باغیان
علی عرب نژاد
ملیکا فراهانی
محمد مهدی قدیمی

 

ـ مصدومان بستری در بیمارستان عرفان نیایش:
محسن رحمانی
محمد مهدی رسولی

به گزارش ایسنا، اسامی قربانیان این حادثه نیز بدین شرح است:

سجاد پور احسان
علی حسین زاده
احسان صفایی
رحمان عقلمند
نیلوفر رادمهر
محمدجواد هوشنگی
محمدعلی ابوالفطحی
سارا رادمنش
محمدرضا فضیلتی نیا

مرد مجهول الهویه

حال سه نفر وخیم است

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: حال ۳ نفر از دانشجویان حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد وخیم است.

مجتبی خالدی صبح چهارشنبه درباره آخرین وضعیت دانشجویان مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس که روز گذشته اتفاق افتاد، افزود: در حال حاضر وضعیت ۶ نفر از این دانشجویان نامناسب است و از این بین حال ۳ نفر که در بیمارستان‌های حضرت رسول اکرم (ص)، امام خمینی و عرفان نیایش بستری هستند، وخیم است.

وی ادامه داد: از بین دانشجویان مصدوم این حادثه ۱۱ نفر در بخش ICU بستری هستند که از این تعداد دو نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شریعتی، ۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی (ره)، دو نفر در بخش مراقبت‌های ویژه حضرت رسول اکرم (ص) و دو نفر در بخش مراقبت‌های ویژه عرفان نیایش بستری هستند.

خالدی گفت: تعداد کل مصدومان این حادثه که در بیمارستان بستری هستند ۲۵ نفر است که به جز ۱۱ مصدوم در بخش مراقبت‌های ویژه بقیه که بیشتر دچار شکستگی هستند در بخش عادی بستری هستند.

خالدی درباره تعداد فوتی‌ها بیان کرد: تعداد فوتی‌های این حادثه تا امروز صبح با فوت یک دانشجو به نام رضا فضیلتی، ۲۳ ساله به ۱۰ نفر رسید.

سازمان پزشکی قانونی کشور نیز اسامی ۸ نفر از درگذشتگان این حادثه را که تا صبح امروز هویت آن‌ها در این سازمان تایید شده اعلام کرد.

سارا ابوالفتحی راد، سجاد پوراحسان، رحمان عقل مند، احسان صفایی، محمدجواد هوشنگی فر، محمدعلی ابوالفتحی راد و علی حسین زاده نوا هشت نفری هستند که تاکنون پزشکی قانونی اسامی آن‌ها را اعلام کرده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
15
غربی ها، با ایجاد فضای مناسب، نخبه ها را جذب می کنند و به خلق دانش و ثروت می پردازند.
نخبه هایی که هزینه تربیت آنها برای کشورها میلیون ها دلار هزینه دارد. یک نخبه تا به میوه دهی برسد باید از خیلی از حوادث و بیماری ها و مشکلات (نظیر تصادف کنونی دانشگاه آزاد یا تصادف دانشجویان المپیادی دانشگاه شریف در دهه 70 و ....) جان سالم به در ببرد. و چه آسان ما سرمایه های انسانی را بذل و بخشش می کنیم!!
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
1
17
از کارشناس لنگ و نان خشک چه خبر ؟
هنوز در تلاش بیاد اوردن شعر حافظ است یا مشغول اعظم الاطبایی؟
اگر این اتفاق در یکی از حاده های کشور اتفاق افتاده بود تا خالا دکان استیضاح وزیر و زییس جمهور باز شده بود
سدرا مصاحب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
13
متاسفانه مسئولان داشگاه آزاد دیروز برای فرار از مسئولیت و توجیه این فاجعه بزرگ اعلام کردند که راننده قبل از سانحه سکته کرده و تا بی درایتی و عدم مسئولیت پذیری شان کمتر بازتاب داشته باشد. متاسفانه اتوبوس فاقد معاینه فنی و هرگونه شرایط لازم برای استفاده شهری بوده است به همین خاطر صرفاً در مسیر داخلی دانشگاه مشغول به امر جایجایی دانشجویان بوده است. ایکاش از دیروز تا این لحظه یکی از مسئولان امر جرات و جسارت پیدا می کرد و برای استیفای حقوق دانشجویان بی گناه نداشتن معاینه فنی این اتبوس را با صدای رسا فریاد می زد. اما افسوس و دریغ که همه عوامل دانشگاه دست به دست هم دادند تا علت این قصور مسلم به محاق فراموشی سپرده شود. در حالی که دانشگاه با کمترین پیش بینی و صرف هزینه و با خرید چند دستگاه اتوبوس جدید و یا پرداخت کرایه اتوبوس های مدل بالا می توانست از تحقق این فاجعه تلخ جلوگیری کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
دانشگاه آزاد فقط به دو موضوع حساس است:
پوشش دختران
برداخت بموقع شهریه
بقیه اش مهم نیست
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
3
ای کاش ابوالمشاغل ، ریاست هیات امنا دانشگاه آزاد را به یک نفر دیگر واگذار کند که تمام وقت در خدمت دانشگاه آزاد باشد. نه این که ریاست هیات امنا دانشگاه آزاد به عنوان یکی از مشاغل 37گانه ش باشد. سئوال از ابوالمشاغل این است که چه پاسخی به خانواده های داغدار داری؟بنظرم دکتر رهبر شانس آورد که قبل از این حادثه از دانشگاه آزاد رفت. و گرنه ابوالمشاغل تقصیرها را به گردن او می انداخت.
حسین
|
United States
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
0
0
شرم بر همه خودفروختگان .
نظرات بینندگان