arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۹۲۳۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۷

وزیر آموزش و پرورش: درخصوص تبلیغات پرتعداد و ناسالم برخی موسسات، نامه ای به رهبر معظم انقلاب نوشتم که مورد لطف و نظر مساعد ایشان قرار گرفت؛ ایشان دستورات موثری صادر کردند / تخصیص ارز دولتی برای کاغذ کتب کمک درسی هیچ توجیهی ندارد

وزیر آموزش و پرورش نوشت: چندی پیش نامه ای را به محضر رهبری معظم انقلاب درخصوص تبلیغات پرتعداد و ناسالم برخی موسسات در رسانه ها نوشتم که مورد لطف و نظر مساعد ایشان قرار گرفت و دستورات موثری در این خصوص صادر نمودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید محمد بحطایی، وزیر آموزش و پرورش، در حساب توییتری خود نوشت:

1- چندی پیش نامه ای را به محضر رهبری معظم انقلاب درخصوص تبلیغات پرتعداد و ناسالم برخی موسسات در رسانه ها نوشتم که مورد لطف و نظر مساعد ایشان قرار گرفت و دستورات موثری در این خصوص صادر نمودند.

‌۲- از وزارت ارشاد و برادرم جناب دکتر صالحی خواسته ام تا صدور مجوز برای کتب کمک درسی را منوط به تایید کارشناسان آموزش و پرورش نماید.

‌۳- به برادر عزیزم مهندس رحمانی وزیر محترم صمت نیز اعلام کردم که از نظر وزارت آموزش و پرورش تخصیص ارز دولتی و حمایتی برای کاغذ کتب کمک درسی هیچ توجیهی ندارد و ارز مربوط صرف تامین سایر اقلام شود.

‌۴- در نامه ای به برادر عزیزم دکتر علی‌عسگری با استناد به نص صریح قانون خواسته‌ام هرگونه تبلیغات در این زمینه با مجوز وزارت آموزش و پرورش انجام پذیرد.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
1
2
به برادر عزیزم مهندس رحمانی وزیر محترم صمت نیز اعلام کردم که از نظر وزارت آموزش و پرورش تخصیص ارز دولتی و حمایتی برای کاغذ کتب کمک درسی هیچ توجیهی ندارد و ارز مربوط صرف تامین سایر اقلام شود.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
3
2
یکی از وزرای خوب، کاش حسن روحانی از این دست وزرا زیاد داشت. و کاش وزیرانی مثل آخوندی که سالها کشور را به عقب بردند هرگز انتخاب نمی شدند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
3
دمش گرم، داره بساط هزاران میلیاردی کتاب کمک درسی رو جمع میکنه، کدوم دانش آموزی میتونه اونهمه کتاب رو بخونه؟؟ فقط پول اضافه بابت کتاب ها داده میشه، همین.
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
1
3
افرین به وزیر عزیز . امیدواریم در این زمینه همچنان پافشاری کنند تا این موسسات برچیده شوند.انها کاری به جز انداختن ترس و استرس به جان دانش اموزان ، ناامید کردن بچه ها از مدرسه و معلم و گرایش بی نتیجه به این موسسات ، بیسواد بار اومدن دانش اموزان ، سود کلان برای خودشان ندارند. انشالله که کنکور امسال در راستای کتب درسی و اهداف اموزشی باشد تا دسترسی به این موضوع سریعتر باشد و بیفایده بودن و دور بودن افکار این موسسات از اهداف اموزشی را به همگان ثابت کند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
6
وزیر زورش به حضرت والای کنکور نمیرسه
نظرات بینندگان