arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۹ - ۱۷ دی ۱۳۹۷

با جالب ترین اسباب بازی 2019 آشنا شوید

اگر به اسباب بازی ها علاقه مند باشید می دانید که این روزها اسباب بازی ها به چاشنی فناوری امیخته شده اند و بنابراین قصد داریم یکی از جدیدترین اسباب بازی های این حوزه را به شما معرفی می کنیم:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اگر به اسباب بازی ها علاقه مند باشید می دانید که این روزها اسباب بازی ها به چاشنی فناوری امیخته شده اند و بنابراین قصد داریم یکی از جدیدترین اسباب بازی های این حوزه را به شما معرفی می کنیم:

شرکت تولید اسباب‌بازی Sphero در ماه ژوئن (خرداد) شرکت همکار خود، یعنی اسپکدرام (Specdrum)، واقع در منطقه‌ی کلرادو را خرید. اکنون و در خلال نمایشگاه CES 2019، اولین محصول پس از این خرید بزرگ معرفی شد که به‌نوعی قبلا اسپکدرام آن را عرضه کرده بود. درواقع، Sphero همان محصول قبلی را با برند خود معرفی کرد.

اسپکدرام گجتی متشکل از دو حلقه و یک اپلیکیشن اندروید و iOS است. کاربر با پوشیدن حلقه‌ها و ضربه‌زدن به هر سطحی از دیوار تا میز و عکس، نُت موسیقی در اپلیکیشن تولید می‌کند. ایده‌ی دستگاه تولید موسیقی با استفاده از دنیای اطراف تعریف می‌شود.

با این اسباب‌بازی از محیط اطرافتان موسیقی تولید کنید

حلقه‌های اسپکدرام به حسگر نور برای تشخیص رنگ‌ها و شتاب‌سنج برای تشخیص ضربه‌زدن کاربرد به اجسام مجهز هستند. به‌علاوه، چراغ‌های LED درون حلقه‌هایی تعبیه شده‌اند که در زمان ضربه، روشن می‌شوند. همگام‌سازی حلقه‌ها با استفاده از بلوتوث و شارژشدن آن‌ها با USB انجام می‌شود. با یک‌بار شارژ حلقه‌ها، می‌توان تا دو ساعت با آن‌ها بازی کرد. اسباب‌بازی Specdrum امروز هفتم ژانویه (هفدهم دی) با قیمت ۶۴.۹۹ دلار برای یک حلقه و ۹۹.۹۹ دلار برای هر دو حلقه به بازار عرضه شد.

کاربر علاوه‌بر نواختن نُت موسیقی با اجسام پیرامونش، می‌تواند از پنل مخصوص اسپکدرام استفاده کند. این پنل Play Pad نام دارد و شبیه به یک کیبورد است که به‌جای دکمه‌های عادی رنگ دارد. اتصال بلوتوثی حلقه‌ها به گجت‌های هوشمند، امکان برقراری ارتباط آن‌ها با هر اپلیکیشن پشتیبانی‌کننده از فرمت MIDI بر بستر بلوتوث را فراهم می‌کند. به‌عنوان مثال، می‌توان به اپلیکیشن‌های Ableton Live و GarageBand متصل شد.

اپلیکشین Mix که همراه‌با حلقه‌های اسپکدرام عرضه می‌شود، امکان ایجاد قطعه‌های تکرارشونده از نُت‌ها و ساخت موسیقی با آن‌ها را فراهم می‌کند.

منبع : زومیت 

نظرات بینندگان