arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۶۱۱
تعداد نظرات: ۳۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۱۸ دی ۱۳۹۷

واعظی: «اعتدال و توسعه» تنها حزبی بود که سال ۹۲ بیانیه داد، ایستاد و پیروز شد / تعداد افراد ما در دولت از همه کمتر است / اگر کسی دوست دارد من انحصارطلب باشم، باید بگویم خیر، ما اهل انحصار نیستیم / از صحبت‌های من سوءبرداشت شد؛ از همکاری اصلاح‌طلبان برای پیروزی روحانی قدردانی کرده بودم / ائتلاف با اصلاح‌طلبان در انتخابات ۹۸ بستگی دارد به اینکه وضعیت چطور باشد / «حمایت»، به معنای ائتلاف با جریان پیروز نیست؛ اصلاح‌طلبان همراهان ما بودند

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه برخی از واژه "ائتلاف" برداشت‌های دیگری در سر دارند، تصریح کرد: ممکن است ائتلاف در ذهن برخی یک معنی داشته باشد و در اذهان برخی دیگر معنای دیگری. در ذهن برخی این معنی را می‌دهد که هر فرد و هر گروهی که از کسی حمایت کرده به معنی ائتلاف آن گروه با جریان پیروز بوده است، نه، ما می‌گوییم این‌ها همراهان بودند و با ما کار کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واعظی: «اعتدال و توسعه» تنها حزبی بود که سال ۹۲ بیانیه داد، ایستاد و پیروز شد / تعداد افراد ما در دولت از همه کمتر است / اگر کسی دوست دارد من انحصارطلب باشم، خیر ما اهل انحصار نیستیم / اظهارنظر درباره ائتلاف با اصلاح طلبان در انتخابات ۹۸ زود است؛ بستگی دارد به اینکه وضعیت چطور باشد / حمایت یک گروه از فرد، به معنای ائتلاف با جریان پیروز نیست؛ اصلاح‌طلبان همراهان ما بودند

واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در واکنش به انتقاد‌های اصلاح‌طلبان نسبت به اظهارات اخیرش گفت: بازهم می‌گویم با اصلاح‌طلبان تند ائتلافی نداریم.

به گزارش «انتخاب»، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور درخصوص انتقادات اخیر اصلاح‌طلبان نسبت به مصاحبه‌اش درباره عدم ائتلاف روحانی با این جریان سیاسی در انتخابات ۹۲ و ۹۶ گفت: به نظر می‌رسد برخی از آن مصاحبه سوءبرداشت‌هایی کردند، بنده در همان مصاحبه از همکاری اصلاح‌طلبان برای پیروزی دکتر روحانی در هر دو انتخابات ۹۲ و ۹۶ قدردانی کرده بودم.

وی که با تسنیم گفتگو می کرد، افزود: موضوع درباره انتقاد‌های افراد تندرو اصلاح‌طلب به دولت بود که من گفتم که ما هم اصولگرای تندرو داریم که به ما انتقاد می‌کنند و هم اصلاح‌طلبان تند داریم که به ما انتقاد دارند و ما هیچگاه با این جماعت ائتلاف نکردیم و الان هم همین را می‌گویم؛ بنابراین نه با اصولگرای تند و نه با اصلاح‌طلب تند هیچ ائتلافی نداشتیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه برخی از واژه "ائتلاف" برداشت‌های دیگری در سر دارند، تصریح کرد: ممکن است ائتلاف در ذهن برخی یک معنی داشته باشد و در اذهان برخی دیگر معنای دیگری. در ذهن برخی این معنی را می‌دهد که هر فرد و هر گروهی که از کسی حمایت کرده به معنی ائتلاف آن گروه با جریان پیروز بوده است، نه، ما می‌گوییم این‌ها همراهان بودند و با ما کار کردند.

واعظی خاظرنشان کرد: ائتلاف در ادبیات سیاسی به این معنی است که ما بنشینیم قول و قرار بگذاریم که دولت را چطوری تشکیل بدهیم، چند نفر از این طرف و چند نفر از آن طرف در دولت باشند. چه مقدار سهم وزیر و چه مقدار سهم استاندار دارند. پس ما چنین ائتلافی با هیچ گروهی نداشتیم، نه تنها با اصلاح‌طلبان بلکه با اعتدال و توسعه نیز چنین ائتلافی نکردیم. به هرحال حزب اعتدال تنها حزبی بود که در سال ۹۲ زمانی که همه می‌گفتند چرا حمایت می‌کنید بیانیه دادیم، ایستادیم، استان به استان سفر کردیم و پیروز شدیم. خب مگر دکتر روحانی حالا با ما ائتلاف کرد؟

وی اضافه کرد: تعداد افراد حاضر ما در دولت از همه کمتر بوده است. ما به اصل اینکه اعتدال در کشور حاکم شده بها می‌دهیم و بار‌ها هم اعلام کردیم در این قصه همه اعتدالیون اصلاح‌طلب و اصولگرا همه در این دولت جا دارند. حالا اگر کسی دوست دارد که من انحصارطلب باشم خیر ما اهل انحصار نیستیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخابات ۹۸ مجلس با اصلاح‌طلبان ائتلاف خواهید کرد یا خیر اظهار؟ داشت: زمان زیادی برای این انتخابات باقی مانده و زود است در این باره اظهارنظر کنیم و بستگی دارد وضعیت چطور باشد. اگر قرار باشد نتیجه کار مجلس اعتدالی باشد ما با همه کسانی که در این مسیر باشند و به این مشی اعتقاد داشته باشند، همکاری می‌کنیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۱۸
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
سلام ، آقای واعظی ای کاش درک بکنب که روحانی صرفا به اعتبار اطلاحات در انتخاب پیروز شد ولی عدم درک شرایط از طرف روحانی و استفاده از افرادی امثال شما و نوبخت مملکت را به بی راهه برد و مردم را بیچاره و ورشکسته کرد و آبروی اصلاحات را نیز بردید خدا از شماها نگذرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
3
این بابا وقاحت را به اوج رسانده....کسی نیست به این بگه بابا...اگه حمایت مرحوم هاشمی و اصلاح طلبان نبودند... حسن روحانی چندم بود...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
1
0
آقای محمد خاتمی این هم نتیجه حمایت از روحانی !!!

حالا باز هم دوباره بگو تکرار میکنم !!

حالا دیدی اشتباه کردی ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
مردم از فقر وتنگدستی در عذابند ایشون برنامه ریزی برای به قول خودشون 1400
میکنند چقدر از خدا بی خبر
تو این دوره چه گلی نکاشتی که می خواهی تو دوره بعد بکاری
mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
جناب روحانی هر چه سریعتر این هتاک قدر نشناس رو مهار کن. کنار رفتن عارف و جهانگیری به چه معنا میتونه باشه
حامدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
عجب رویی دارید!!!
اصلاحات و خراب کردید ... الان هم پر رو بازی در میارید؟!!
واقعا فکر میکنی بدون حمایت هاشمی و خاتمی روحانی الان کجا بود؟؟؟

تا سال قبلش صدا و سیما علیه روحانی مستند میساخت با حمایت اینا رئئیس جمهور شد !!!

اینم از عملکردتون !!! دولت شعار و وعده تو خالی ...

ولی شما یه کار مثبت کردید که باعث شدید دیگه بفهمیم اصلاح طلب و سید محد خاتمی و صاولگرا و سید احمد خاتمی هیچ فرقی ندارن!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
منتظر باش تا سال هزار چهارصد اخه تو رو كي ميشناخت الان رجز ميخوني صد بار گفتيم تا رييس جمهور كانديدا شده وزرا و معاونينش معرفي نكرد نبايد انتظار داشت اخرش جرجيس پيامبر ميشه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
از دولت مهرورز که خیری به ملت نرسید، دولت تدبیر و امید روی دولت مهرورز را در ناکارائی سفید کرد!!!
امید واریم با یک سیل سیاسی، بساط تدبیر و امید و شرکت تعاونی شما و دوستانتان در توزیع پست و مقام بین خودتان جمع شود. (ما به شما رای دادیم که وسط کار با اصلاحطلبان به جون هم بیافتید و وضع کشور را به این روز گرفتار کنید؟!)
مردم عادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
2
من از طرف مردم عادی به شما میگویم که
شما به شدت جو گیر شده اید ...
هرچه دارید و ندارید از سایه ی سبز بزرگان اصلاخات بوده و هست...
کافی بود در آن ایام از شما حمایتی نمیشد تا آقای روحانی با 55 هزار رای نفر پنج میشد ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
واعظی و روحانی یک رگ اصول گرا دارند که این گونه حرف زدن ها را از روی همان رگ می زنند . رگی که می گوید مردم باید خیلی افتخار کنند که ما قبول کردیم در صندلی قدرت بیاییم . مردم نمی دانند ما بهترین هستیم .
البته مردم مثل همیشه چوب و فریب بی کفایتی و بزدلی اصلاح طلبان را می خورند .
اما تمام شد این قوم پر فریب اصلاح طلب و قوم دنیا طلب چرب زبان واعظی و ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
2
هم نمك نشناسي و هم خود شيفته.حزب اعتدال و توسعه در تمام كشور يك مليون راي هم ندارزد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
2
اصلاح طلبان با رويكرد نجات كشور از افراط گرايي و بحران عميق اقتصادي(بيرون كشيدن كشور از دره حاصل از مديريت يك دست اصولگرا) ، از نامزد اعتدال حمايت كرد ، بنابراين اينكه بيان شود صرفا با استفاده از ظرفيت خود اعتدال توسعه موفقيت حاصل شده منصفانه نيست .
نكته ديگر اينكه جريان اصولگراي تندرو تمام تلاش خود را كرد تا برجام به نتيجه نرسد، تمام فشار خود را وارد كرد تا مشكل موسسات مالي ريشه اي حل نشود و در اين دو مورد متاسفانه موفق شد(از جيب مردم و بيت المال هزينه سوء مديريت اونها در "دوره معجزه هزاره سوم" پرداخت شد) .
حافظه مردم ما متاسفانه كوتاه مدت است

خداوند ايران اسلامي رو حفظ كند
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
2
آقای واعظی بخاطر حزب اعتدال و .........رای ندادیم رای دادیم که شاهد نابهنجاری نباشید که بیشتر هم شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
ما به حرف سید بزرگوار رای دادیم. نه تو نه اون حزبت که برای اولین بار اسمشو می شنوم نه رئیست پشیزی برای ما ارزش ندارید
ناشناس
|
France
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
ای نمک نشناسان انشاالله عیار و لیاقت و جایگاه حزب سراسر بی عدالت و بی توسعه تان (که مردم را بدبخت و فقیر کرده ولی در مقابل شماها را ثروتمند) در انتخابات آینده مشخص و برای همیشه به زباله دان تاریخ بپیوندید.
البته مردم شماها را فراموش نکرده و از شماها انتقام خواهد گرفت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
3
جناب واعظی:
اولا: بفرمایید در سال 92 چگونه حمایت آقایان هاشمی، خاتمی، سید حسن خمینی و اصلاح طلبان را ندیدید فقط بیانیه حزب تان را دیدید. بدبختی بزرگ این است یک حزب، رئیس جمهور مملکت را فقط در حد رئیس جمهور یک حزب تنزل جایگاه دهد.
ثانیا: در سال 96 از روسای ستادهای استانی دکتر روحانی چند نفر اصلاح طلب بودند و چند نفر اعتدالی؟ چرا در این یک سال و نیم به این رؤسای ستاد فرصت دیدار با رئیس جمهور را فراهم نکرده اید؟ تا مبادا صدای اعتراضات اصلاح طلبان و حامیان واقعی مردم به گوش دکتر روحانی نرسد.
ما در رأی دادن به دکتر روحانی اشتباه نکردیم شما اشتباه کردید و می کنید که روحانی را در حزب تان خلاصه می کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
آراه راست میگی جان خودت!؟! اصلا مردم فقط تو را میشناختند و شیفته تو بودن که رای دادن به روحانی!؟! بعنوان کسی که دو دوره برای روحانی خیلی تلاش کردم و همه راتشویق به رای دادن به ایشان کردم صریح و صادقانه میگم که از تو و نظرات و سیاستهایت متنفرم! باور کن اگر تو را میدیدم و میشناختم علیه روحانی رای میدادم. یقین بدان اکثریت بدنه رای دهندگان به روحانی همین نظر را دارند و از تو و نوبخت و نهاوندیان بعنوان نابود کنندگان اقتصاد کشور متنفرند. اینقدر مغرور نباش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
واعظی بفرمایند اصلاح طلبان تندرو چه کسانی هستند.اگر جوانان اصلاح طلب که با معیار اصول گرا تند هستند مد نظرش نباشد دیگر اصلاح طلب تند معنی ندارد.
استاد علوم.سیاسی
|
United Kingdom
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
آقای واعظی خودت را به تجاهل نزن. حزب اعتدال و توسعه بیشتر شبیه یک محفل هست تا یک حزب.و این که گفتی حزب اعتدال و.توسعه بیانیه داد و پیروز شد نهایت سو محاسبه شما و دوستان تان از محبوبیت و مقبولیت این حزب نزد مردم هست. ادعای جنابعالی صرف این که ما چون بیانیه دادیم و ایستادیم و پیروز شدیم سست و بی پایه هست. جنابعالی فکر می کنید اکثریت مردم بخاطر محفل اعتدال و توسعه به روحانی رای داده اند ؟ یادتان هست که محفل شما در انتخابات بهمن 78، مجلس ششم که در صف اصول گرایان بودید و نامزد هم معرفی کردید شکست سنگینی نه تنها در تهران بلکه کل کشور متحمل شدید و یا در انتخابات 84 که قافیه را به احمدی نژاد باختید؟. به جنابعالی توصیه می‌کنم عینک توهم ، تعصب و تکبر را از چشم تان بردارید. و از مشاوران خبره و باسوادی بهره بگیرید تا واقعیت را به امثال شما نشان دهد.اما توصیه دیگر به اصلاح طلبان ، دوبار در سالذ92و 96 و همچنین یک بار هم انتخابات 94مجلس ، از محفل اعتدال و توسعه به اسم لیست ائتلاف امید ضربه خوردید ، نهایت بی خردی خواهد بود که در انتخابات سال آینده ، از این محفل فرصت طلب ، پیروی کرده و برای بار چهارم گزیده و ضربه بخورید!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
چرت و پرت می گی محمود چرت و پرت می گی ی ی ی ی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
بیشین سر جات دادا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
واعظی، نوبخت و سه نفر دیگر با محاصره روحانی و اعمال فشار بر او برای انجام و اجرای منویات خود در صدد هستند اصلاح طلبان در در چشم مردم خوار نموده و بنوعی آنها را از گردونه سیاست ایران خارج کنند! این افراد علیرغم نام حزبشان مبنی بر اعتدال و توسعه کاملاً در جهت خلاف نام حزبشان و بدتر از اصولگرایان در حال قلع و قمع اصلاح طلبان و مصادره نامهای بزرگان اصلاحات مانند خاتمی، هاشمی، روحانی و ... هستند تا با دلزدگی و رویگردانی مردم از این افراد بعد از ریاست جمهوری روحانی فرد مورد نظر و ایده آل خود را بر سرکار آورده و به پیشبرد سیاست های مورد نظر خود اقدام نمایند!!!! روحانی تا دیر نشده باید این افراد را از خود دور کرده و بسوی مردم باز گردد. در غیر اینصورت با ادامه روند فعلی نام و یاد روحانی در تارک سیاست ایران بهتر از احمدی نژاد نخواهد بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
این که اذعان داشتید: تعداد افراد حزب شما در دولت از همه کمتر است، به طور غیر مستقیم گویای وزن و میزان اثرگذاری این حزب در انتخاب شدن روحانی است . منتقدین شما هم همین را می گویند. گاهی وقتها این انتظار وجود دارد که افراد و گروهها به نسبت وزنشان حرف و انتظار داشته باشند....
امیر
|
United Kingdom
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
ما بیانیه دادیم و ایستادیم که واسه فاطی تنبون نمیشه ! رای کی میخواست به شما بده ؟ به میدون اوردن مردم برای رای دادن شرطه ! نظر سنجیها پیش از انتخابات رای روحانی رو نشون داد که تا چه حدیه " مثلا سفر رفتن شما چه تاثیری روی انتخاب رئیس جمهور میتونه داشته باشه " اصلا کسی تو رو میشناسه ؟ شخصیت کاریزماتیکی داشتی یا داری ؟ اتفاقا همین الان هم داری نشون میدی که چه ادم نمک نشناسی هستی ! و وقتی اب سر بالا میره ابو عطا خوندنت میگیره. خودت خوب میدونی که توافق اصلاحطلبها برای روی کار اوردن روحانی توی تنگی وقت صورت گرفت و فرصت اینکه شرط و پی با رئیس جمهور داشته باشند نبود( با رئیس جمهور نه با امثال تو که زبون در اوردی) اما قرار نیست اگه با یه مرد ادم قرار نانوشته میزاره طرف نامرد از اب در بیاد " اتفاقی که افتاده و شما و رئیس جمهور نمونه واضح این نامردی .
ناشناس
|
Sri Lanka
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
شما انحصار طلب نیست فوق انحصار طلب هستید ، ائتلاف بکنید ویا نکنید با عملکرد دولت روحانی نه شمارای دارید و نه اصلاح طلبان خلاص
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
2
اگر اصلاحات از شما جدا شونوند بنفعشان است
نیکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
البته تقصیر اصلاح طلبان هم هست که بدون ائتلاف مکتوب و تعیین خواسته ها و شروط خود ، از از اقای روحانی حمایت کردند و اکنون رییس جمهور و اشخاصی که در این دولت قدرت دارند مانند آقای واعظی حاضر نیستند که جوابگوی وعده ها و شعارهای انتخاباتی باشند و گزارشی هم نمیدهند که بابت کدام وعده ها چه کارهایی کرده اند و یا چرا و اصلاح طلبان را نیز فقط حامی یا همراه خود در مقطع انتخابات معرفی میکنند .
نیکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
مبنای کار و محاسبه ی شما ، بیانیه حزبی است ؟ انهمه حمایت و فعالیت اصلاح طلبان مختلف را ندیدید ؟ حزب اعتدال و توسعه حالا و پس از سالها هم اعضا و هواداران چندانی ندارد . اگر باز هم بر سخن خود پافشاری میکنید یک گزارش مستند و تایید شده توسط وزارت کشور یا نهادی که احزاب زیر نظر ان فعالیت میکنند از تعداد اعضا و هواداران ان ارائه کنید .
شکوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
حزبی که از تاسیس آن یکی دو سال بیشتر نمیگذرد و بزرگان آنرا هنوز هم کسی نمیشناسد میگویند پیروز انتخابات شد واقعا" شوخی میکنید؟
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
مثلا الان رفع شبهه کردند!!
عباد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
بیچاره امید اون میلیونها نفریکه رای دادن واون عده ایم که اصلن رای ندادن ولی ته دل آرزو میکردن شماها پیروز تکرارباشید نه جناب رئیسی حالا که همه شعارهای دوران انتخاباتو گذاشتید کنار وخیلی جاهابا طرف مقابل دست همکاری دادید اونم نبخاطر مشی اعتدال بلکن بخاطر ترس اصولگراها وووبراتونم دیگه مردم مهم نیستن چون دیگه به رای اونها احتیاجی ندارین وهر اتفاقیم بیفته سفره تان در دولت بعدیوبعدی با هر گرایشی سرجاش محفوظه. اما کاش انقدمن عمربکنم که نتیجه سواستفاده از امید مردموببینم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
9
جناب واعظی مسائل را خیلی ساده و مبتنی بر منافع گروه خود توجیه می کنید حذب اعتدال و توسعه کمترین نقش را در کار میدانی و به صحنه کشاندن طبقه متوسط و تحصیل کرده داشت. احزاب اصلاح طلب بویژه انجمن معلمان حداقل در استان خوزستان فعالیتهای انتخاباتی دکتر روحانی را رهبری می کرد.چشم فرو بستن بر واقعیتها اوضاع را پیچیده و به اقدامات آینده ضربه می زند
محمدزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
اعتلاف یعنی تو وامثال تو جراتی ندارن که به جهانگیری چپ نگاه کنند.و فقط اراجیف میبافند.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
از بس کار خوبی بود و نتایج درخشانی داشت، سر سهمشان هم دعوا میکنند !!!!!!!!!خجالت بکشید با این نتایج شوم
جامعه شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
کشور چه قدر بدبخت شده که آقای واعظی شده همه کاره این مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
1
جناب واعظی برسفره ای نشسته وحالا بعداز 6سال که سیر شده دچارزودفراموشی شده ونمیداند بساط این سفره را چه کسانی فراهم کردنداین هم از عوارض عافیت طلبی بی دردسر است
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
1
عجب رويى داره
نظرات بینندگان