arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۲ - ۳۰ دی ۱۳۹۷

جشن صعود هواداران ایران در ورزشگاه «محمدبن زاید»

هواداران ایران پس از پیروزی تیم کشورمان برابر عمان و رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، در ورزشگاه «محمدبن زاید» جشن صعود به راه انداختند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جشن صعود هواداران ایران در ورزشگاه «محمدبن زاید»این دیدار در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی برگزار شد و در نهایت تیم ایران با گل های علیرضا جهانبخش و اشکان دژاگه به پیروزی دو بر صفر رسید.
پس از آنکه در همان دقایق نخست این دیدار تیم عمان صاحب یک ضربه پنالتی شد و علیرضا بیرانوند به زیبایی این ضربه را دفع کرد، صدای تشویق ایران ایران هواداران در ورزشگاه طنین انداز شد و بیرانوند نیز مورد حمایت قرار گرفت.
هواداران عمانی که بیشتر از حامیان ایران بودند در جریان مسابقه با نواهای هم زمان و شعارهایی یکپارچه تیم محبوب خود را تشویق می کردند و بلندگوهای آنها سر و صدای زیادی ایجاد کرده بود.
تشویق به روش ایسلندی توسط هواداران تیم ایران سبب شده بود تا صدای هواداران عمانی کمرنگ شود. در ادامه گل دوم ایران که توسط دژاگه از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، آنها را کاملا خاموش کرد.
در ابتدای نیمه دوم که یکی از بازیکنان تیم عمان به زمین افتاد و کادر پزشکی این تیم در زمین حاضر شد، کارلوس کی روش سرمربی تیم ایران نیز از فرصت استفاده کرد و امید ابراهیمی و وحید امیری را به سمت خود فراخواند و نکاتی را به آنها گوشزد کرد.
در زمانی که روزبه چشمی قرار شد با تصمیم کی روش به جای جهانبحش به زمین مسابقه بیاید، هواداران ایران او را تشویق کردند.
در دقیقه 73 این دیدار همه تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه، کارلوس کی روش را یک صدا تشویق کردند.

نظرات بینندگان