arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۰

حاجي بابايي: هيچ شرطى براى ورود دانش آموزان به مقاطع تحصيلي بالاتر نداريم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر ورزش یکی از برنامه های مهم ما محسوب می شود و دانش آموزان هم باید مانند سایر دروس، نمره قبولی را در درس ورزش کسب کنند اما این که حتما شرط ورود به مقاطع بالاتر تحصیلی، دریافت گواهینامه‌های آموزش شنا و طناب‌زنی باشد، چنین چیزی نیست. آقای حاجی بابایی در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت اظهار داشت: در حال حاضر آموزش رشته طناب زنی برای مقطع چهارم ابتدایی در ردیف برنامه های ورزشی آنها قرار گرفته است.

همچنین آموزش شنا نیز چند وقتی است در مدارس ابتدایی اجرایی شده که به سمتی در حال حرکت هستیم تا درس ورزش جزء برنامه های نظام آموزشی باشد.

وی در پاسخ به صحت این موضوع که آیا قرار است دانش‌آموزانی از پایه پنجم به دوره‌های بالاتر راه یابند که گواهینامه‌های آموزش شنا و طناب‌زنی را داشته باشند، گفت: در حال حاضر ورزش یکی از برنامه های مهم ما محسوب می شود و دانش آموزان هم باید مانند سایر دروس، نمره قبولی را در درس ورزش کسب کنند اما این که حتما شرط ورود به مقاطع بالاتر تحصیلی، دریافت گواهینامه‌های آموزش شنا و طناب‌زنی باشد، چنین چیزی نیست. حاجی بابایی در پاسخ به اظهارات برخی ها درباره علت تاخیر در عزل مدیرعامل صندوق ذخیره‌ فرهنگیان اظهار داشت: هر وقت به یک جمع بندی درباره تغییر مدیریت ها در بخش های مختلف آموزش و پرورش برسیم، این کار انجام می شود و در حال حاضر با کسی درباره عزل برخی از مدیران توافق و قراری انجام نشده است و قرار بر این نبوده که وی یا سایر مدیران برکنار شوند.
نظرات بینندگان