arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۶۲۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۰۷ آذر ۱۳۹۰

وقتی وزیر اقتصاد، مجلس را هم دور می زند! + سند

پس از آنکه وزیر اقتصاد در جلسه استیضاح خود قول داد اصغر ابوالحسنی، معاون امور بانکی و بیمه ای وزیر اقتصاد را به جهت سوء مدیریت در جریان اختلاس ۳ هزار میلیاردی و برخی موارد دیگر، برکنار کند، برخی رسانه های نزدیک به وزارت اقتصاد (یک روز پس از استیضاح)، برای کاستن فشارها از آقای وزیر، مدعی شدند: اصغر ابوالحسنی استعفا داد!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از آنکه وزیر اقتصاد در جلسه استیضاح خود قول داد اصغر ابوالحسنی، معاون امور بانکی و بیمه ای وزیر اقتصاد را به جهت سوء مدیریت در جریان اختلاس ۳ هزار میلیاردی و برخی موارد دیگر، برکنار کند، برخی رسانه های نزدیک به وزارت اقتصاد (یک روز پس از استیضاح)، برای کاستن فشارها از آقای وزیر، مدعی شدند:  ابو الحسنی که عضو غیر موظف هیات مدیره بانک صادرات از سوی وزارت اقتصاد نیز بود؛ درپی موارد مطرح شده در زمینه اختلاس استعفا کرد.


وزیر اقتصاد در کنار ابوالحسنی معاون بانکی خود

اما خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"، پس از پیگیری از عدم استعفای ابوالحسنی و حضور مدام وی در وزارت اقتصاد خبر داده است.

در دو سندی که خبرنگار "انتخاب" موفق شده به آن دست پیدا کند (که یکی از آن در اختیار "انتخاب" محفوظ است) اصغر ابولحسنی با سربرگ "معاون امور بانکی وزارت اقتصاد"، دستوراتی برای مجموعه های تحت امر صادر کرده است.



نکته ی جالب این است که در حالی که رسم و قوانین اداری چنین حکم می کند که پس از هر دستور و یا درخواست در سربرگ وزارت خانه ها، نام و عنوان شغلی قید شود آقای ابوالحسنی در اقدامی که حکایت از اوج زیرکی (!) مقامات ارشد وزارت اقتصاد است، تنها نام خود را در ذیل متن قرار داده و عنوان شغلی خود را حذف کرده است!

این در حالی است که ابوالحسنی همه دستورات خود را در سربرگ "معاون امور بانکی وزارت اقتصاد"، تنظیم می کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هيچ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
3
107
اون كه رئيسه .. دو روز ديگه بيشتر مهمون ميز نيست .. تو كه وزيري ... بدون هرچقدرم بخوري .. بعدي مياد و يقتو ميگيره و به نفع خودش مصادره ميكنه !!!
اين شده حكايت ايران ....
نمکدون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
176
4
به نظر من که وزیر اقتصاد مردم را دور نزده است!!!!
او تنها کس و اولین نفری است که متواضعانه و با کمال خونسردی اعتراف به بزرگترین دزدی تاریخ ایران در درون زیر مجموعه ی خود می کند و از این روراستر نمی شود و تهمت دور زدن برایش نامردی است و دور از اخلاق پهلوانی است!!!!!
پاسخ ها
نمکدون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
دوستان افعال معکوس بود. شما چرا باور کردید. البته راستش خودم هم به خمودم منفی دادم!
ما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
1
38
نازشستت انتخاب........خوشم اومد از تهدید جناب وزیر جا نزدی..........دست مریزاد و خدا قوت
سيامك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
0
0
جناب آقاي ابوالحسني هستياني تمامي نامه‌هاي خود را از سالها پيش به همين نحو امضا ميكرده است. سمت بالاي صفحه نوشته ميشود. كلا رسم اداري هم همين است.
نظرات بینندگان