arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۲۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۳ - ۱۱ آذر ۱۳۹۰

بهترين گوشي‌هاي هوشمند معرفي شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پنج گوشي برتر از نظر ارايه خدمات متعدد به كاربران با دغدغه‌هاي خاص معرفي شدند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، در توضيح رده‌بندي اخير مبني بر برترين تلفن‌هاي همراه در ماه‌هاي جاري آمده است: به دليل اينكه مشتركان تلفن‌هاي خود را همه‌جا حمل و در تمام وقايع روزانه از آن استفاده مي‌كنند، بايد مدلي انتخاب كنند كه شايسته باشد و به انتظارات آن‌ها پاسخ بدهد.

سي‌نت پنج مدل از اين تلفن‌هاي هوشمند را كه به عقيده خودش از بهترين‌ها براي كاربردهاي مختلف هستند، معرفي كرده است كه به شرح زير است:

1. گالكسي نكسوس سامسونگ: از اين تلفن همراه به‌عنوان بهترين تجربه آندرويد نام برده شده كه سيستم عامل آن با آندرويد 4.0 كار مي‌كند و در جايگاه خودش به‌عنوان يكي از عالي‌ترين گوشي‌ها مطرح شده است.

نسخه به روز شده آندرويد 4.0 اين محصول كه به آيس‌كريم سندويچ شهرت دارد، كاربردهاي جديد و جذابي را به ارمغان آورده است و علاوه بر اين‌ها طراحي هوشمندانه، نمايشگر زرق و برق‌دار و كاربرد داخلي مهيج از ديگر مزاياي اين گوشي به حساب مي‌آيد.

حذف منحني يادگيري آندرويد توسط اين نسخه و شباهت اين ورژن به ساير دستگاه‌هاي گالكسي سامسونگ در برقراري تماس از نقاط ضعف اين دستگاه به شمار مي‌رود؛ قيمت اين دستگاه حدود 869.99 دلار است.

2. اچ‌تي‌سي ريزاند: اين گوشي داراي طراحي زيبا و كاربرپسند است و عملكرد آن به گونه‌اي طرح‌ريزي شده است كه تجربه شنيداري خوبي را در حوزه موسيقي فراهم‌ مي‌كند.

اين گوشي داراي صفحه‌نمايش 4.3 اينچي، پردازشگر 1.5 گيگاهرتزي، دوربيني با قدرت 8 مگاپيكسل با فلاش LED در پشت و هم‌چنين دوربيني 2 مگاپيكسلي در جلو و خدمات نسل چهارم ورايزون است، هرچند كه بدنه‌اي بزرگ دارد و كيفيت تماس‌هايش نيز مي‌تواند بهتر از اين باشد؛ قيمت اين دستگاه حدود 299.99 دلار است.

3. آيفون 4S: اين گوشي كه لقب بهترين تلفن هوشمند چندرسانه‌يي را به خود اختصاص داده به‌عنوان يكي از محبوب‌ترين گوشي‌هاي خانواده‌هاي مجلل و سلطنتي شناخته شده است و حتي اگر شاخصه نسل چهارم و نمايشگر بزرگ اين گوشي از آن گرفته شود، باز هم به دليل دارا بودن IOS5، سيستم هوشمند صدا و دوربين جذاب با قدرت بالا يكي از بهترين انتخاب‌ها براي افرادي خواهد بود كه به‌روز بودن برايشان اهميت دارد.

آيفون 4S به نسبت نسخه‌هاي گذشته داراي پردازنده سريع‌تر، دوربين با قدرت بالاتر و به‌روزتر، مزاياي IOS5 و سيستم ياري‌رسان صوتي مفيد و جذابي است؛ قيمت اين دستگاه نيز 399.99 دلار است.

4. موتورولا رزار: اين گوشي هرچند چندان زيبا نيست اما با دوام و با كيفيت به شمار مي‌رود و داراي امكاناتي چون GPS، دوربين 2 مگاپيكسلي و البته داراي نقاط ضعفي است كه فقدان دكمه شاتر عكاسي و كيفيت پايين عكس‌ها در بهترين حالت دو مورد از اين‌ها است؛ اين دستگاه داراي قيمت 139.99 دلار است.

5. سامسونگ گالكسي اس 2: اين دستگاه داراي طراحي پيچيده و دوربيني خوب است كه نسخه ويندوز فون 7.5 را برروي نمايشگر سوپر آمولد به اجرا درمي‌آورد و داراي دو دوربين و پردازشگر سريعي به قدرت 1.4 گيگاهرتز است، هرچند كه بايد صفحه نمايش عريض‌تري داشته باشد و اين مي‌تواند به‌عنوان نقطه ضعفي مطرح شود؛ قيمت اين دستگاه 449.99 دلار است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
CHINA
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
1
1
سامسونگ 525 wave جاش توی این رده بندی خالیه میتونه چهارم یا پنجم قرار داشته باشه البته از نظر کاربری که بسیار ساده و ارزان قیمت هست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
wave 8500 & Wave 8550 با سی پی یو 1 گیگاهرتزی و قیمت فوق العاده و APP های بسیار زیاد قابل دانلود مجانی خیلی معرکه است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
0
6
گالكسي اس 2 آندروییده ایسنا جان!کلن "دانشجویان" رو فرم نیستن این روزا!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
0
0
بهترين گوشي قرن:
N1100
نظرات بینندگان