arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۰

خانم گل نيم فصل ليگ برتر فوتبال: سقف مالي قرارداد بانوان در فوتبال ايران شش ميليون است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خانم گل نيم فصل ليگ برتر فوتبال بانوان با بيان اين كه بايد مسئولان نگاه ويژه‌اي به ورزش بانوان داشته باشند، گفت:اگر فيفا حجاب ما را در بازي‌ها بپذيرد، فوتبال بانوان ايران مي‌تواند پيشرفت چشمگيري را داشته باشد.

مريم رحيمي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره نيم فصل ليگ برتر اظهار كرد: نيم فصل ليگ برتر فوتبال بانوان باحضور10 تيم به صورت رفت برگزار شد كه تيم سرخپوشان گرگان در اين بازي‌ها با هفت برد و دو باخت نايب قهرمان شد و من هم توانستم با به ثمر رساندن 31 گل خانم گل نيم فصل شوم.

وي ادامه داد: من سال گذشته در ليگ برتر فوتسال بانوان توپ مي‌زدم، اما امسال در ليگ فوتبال بازي مي‌كنم و فكر مي‌كنم كه امسال ليگ از نظر مالي و فني بسيار بهتر از گذشته برگزار شده است.

رحيمي ادامه داد: سخت‌ترين بازي ما در اين فصل بازي با بندر ملوان انزلي بود، اما در مجموع تيم ما توانست به خوبي بازي‌هايش را پشت سر بگذارد.

خانم گل نيم فصل ليگ برتر فوتبال بانوان خاطر با بيان اين كه اميدوارم كه بتوانم خانم گلي خود را در پايان فصل هم حفظ كنم، ادامه داد: در حال حاضر تمرينات‌مان زير نظر سرمربي تيم برگزار مي‌شود و در نظر داريم با استفاده از تاكتيك‌هاي متفاوت بتوانيم تيم شهرداري بم كرمان را هم در نيم فصل دوم شكست دهيم و صدر جدولي را از آن خود كنيم.

وي درباره قراردادها در ليگ بانوان هم گفت: يكي، دو سال است كه فوتبال بانوان ايران در ليگ به صورت جدي‌تري ديده مي‌شود، اين درحالي است كه سقف مالي قرارداد بانوان در فوتبال ايران شش ميليون است و به دليل اين كه اسپانسر مالي نداريم، هيات فوتبال ما را پشتيباني مي‌كند و قرارداد من براي اين فصل هم سه ميليون است كه تاكنون 40 درصد از اين مبلغ را دريافت كرده‌ام .

به گفته رحيمي در نيم فصل اول تيم سرخپوشان گرگان مشكلي براي رفت و آمد به شهرهاي مختلف را نداشته است.

*** تيم فوتبال بانوان پيشرفت خوبي داشته است

وي درباره وضعيت تيم ملي هم گفت: فوتبال بانوان ايران در غرب آسيا خود را اثبات كرد و ما توانستيم به عنوان يكي از قدرت‌هاي فوتبال آسيا خود را معرفي كنيم.

اين بازيكن ملي پوش ايران، افزود: بايد از سوي مسئولان نگاه ويژه‌اي به ورزش بانوان وجود داشته باشد و شرايط و امكانات خوبي را براي تمرين ما به وجود آورند.

رحيمي با بيان اين كه يكي، دو سال است كه تيم فوتبال بانوان پيشرفت خوبي داشته است، گفت: اگر به ما اجازه بازي با پوشش در مسابقات انتخابي المپيك را مي‌دادند مي‌توانستيم يكي از مدعيان كسب سهميه باشيم و اگر فيفا حجاب ما را در بازي‌ها بپذيرد، فوتبال بانوان ايران مي‌تواند پيشرفت چشمگيري داشته باشد.

رحيمي در پاسخ به اين سوال كه از سال آينده فوتبال بازي خواهد كرد يا فوتسال؟ گفت: من حضور در تيم ملي فوتبال را ترجيح مي‌دهم و در حال حاضر هم در ليگ فوتبال توپ مي‌زنم.

وي درباره اردوي تيم ملي هم گفت: با توجه به اين كه در تقويم AFC مسابقه خاصي براي تيم ملي بزرگسالان فوتبال بانوان وجود ندارد، در 20 روز آينده اردوي تيم زير 19 سال برگزار مي‌شود كه من در اين اردو حضور خواهم داشت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
1
0
خب ، مگه چیه؟! سقف قرارداد مردان فقط 60 برابره البته
توی متن قراردادهای ثبت شده در هیئت ها و فدراسیون!!
نظرات بینندگان