arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۶ - ۱۲ آذر ۱۳۹۰

رضايي و نصرتي مي‌توانند در داربي بازي كنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبير كميته استيناف فدراسيون فوتبال گفت: محمد نصرتي و شيث رضايي مي‌توانند در داربي جام حذفي براي پرسپوليس بازي كنند.

فرشاد سپهر با اعلام اين خبر به خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: طبق آيين‌نامه انضباطي فدراسيون فوتبال، تا زمان قطعي شدن راي بازيكنان متخلف از سوي كميته تجديد نظر آراي انضباطي كه در قالب شوراي استيناف صورت مي‌گيرد، اين بازيكنان مي‌توانند به طور قانوني در باشگاه‌هايشان بازي كنند.

وي افزود: راي انضباطي محمد نصرتي و شيث رضايي از سوي كميته انضباطي صادر شد و اين بازيكنان به شوراي استيناف اعتراض كردند. قاعدتا تا زماني كه ما رسيدگي به پرونده آن‌ها را انجام دهيم و راي قطعي را صادر كنيم، آن‌ها مي‌توانند براي تيم فوتبال پرسپوليس به ميدان بروند. شيث رضايي چهارشنبه يا پنجشنبه و محمد نصرتي امروز (شنبه) به كميته استيناف اعتراض كرد.

دبير كميته استيناف در پاسخ به اين سوال كه رسيدگي به پرونده رضايي و نصرتي چه زماني انجام مي‌شود، گفت: هنوز پرونده اين دو بازيكن به استيناف نيامده است. ما بايد صبر كنيم ابتدا پرونده آن‌ها از كميته انضباطي به استيناف بيايد و سپس رسيدگي‌هاي لازم را انجام دهيم اما قطع به يقين تا پايان اين هفته انجام نخواهد شد و احتمال دارد كه هفته آينده راي قطعي را صادر كنيم. حتي براي آن زمان هم نمي‌توان قولي داد و بستگي به جوانب پرونده دارد و ممكن است هفته آينده هم راي قطعي صادر نشود. بنابراين آن‌ها مادامي كه راي كميته استيناف صادر نشده مي‌توانند بازي كنند!

فرشاد سپهر در پاسخ به اين سوال كه آيا اين وضعيت نشان دهنده نقصاني در آيين‌نامه انضباطي فدراسيون نيست گفت: به هر حال چنين بندي در آيين‌نامه ما وجود دارد كه مي‌تواند اصلاح شود. هرچند آيين‌نامه ضعف داشته باشد اما ما مامور به اجراي آن هستيم و وظيفه تغيير آيين‌نامه را نداريم. راي نصرتي و شيث در استيناف قطعي مي‌شود.

به گزارش ايسنا، نصرتي و رضايي در پي اقدام خلاف شئونات اخلاقي كه در بازي تيم پرسپوليس برابر داماش گيلان انجام داده بودند، پس از هفته‌ها وقفه و تعليق، از سوي كميته انضباطي به ترتيب به 10 و 20 ماه محروميت از حضور در ميادين فوتبال محكوم شده‌اند. قانون فوق در قبال اين بازيكنان در شرايطي اعمال مي‌شود كه پرسپوليس جمعه اين هفته در مسابقه حساسي هفتاد و سومين داربي تهران را مقابل استقلال برگزار مي‌كند.

همچنين نصرتي و رضايي پيش از اعلام راي كميته انضباطي از سوي باشگاه پرسپوليس كنار گذاشته شده بودند. حال معلوم نيست به خاطر داربي جمعه از سوي مسئولان اين باشگاه بخشيده شوند يا خير.

رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال يكي از دلايل در تاخير صدور حكم اين دو بازيكن را جلوگيري از اعتراض آنها به راي صادره به كميته استيناف اعلام كرده بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پارسا نياكان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
1
2
اگه سازمان ليگ بخاطر رفاقت شايعه شده شان با يكي از مديران عامل اين دو تيم اصرار نمي كرد كه دربي حتما همين جمعه برگزار شود و پرسپوليس فرصت تقويت خود را داشت آن وقت ديگر شاهد اين پشتك واروهاي تبصره اي نبوديم .
آریوبرزن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
1
4
بقیه بازیکنان دربازی های گذشته چه گلی به سرمان زدندکه این بازیکنان خاطی بزنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
1
0
اون از اونطرف که به زور میخواستن جباری رو به دربی برسونن اینم از اینور، بابا اگه میخواید برخورد کنید مثل آدم برخورد کنید که طرف یادش بمونه.
اصلا ممد نصرتی و شیث که از پرسپولیس اخراج شدن چطوری میتونن دوباره برگردن بازی کنن؟؟ یعنی یه قرارداد جدید مینویسن یا چی؟!
نظرات بینندگان