arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۳ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مینیاتوری ترین خودرو الکتریکی سال تا ورود تکنولوژی به واتیکان

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

طرح مفهومی خودرو موسوم به " Seat Minimó " به عنوان مینیاتوری ترین خودرو الکتریکی سال رونمایی شد.  این خودرو الکتریکی دارای باتری قابل تعویض است و برای حمل و نقل شهری ایده آل محسوب می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک سال پیش، جف بیزوس مدیرعامل آمازون در جمع کارمندان شرکت آمازون گفت که دیگر شرکت ها نباید از آمازون بترسند چرا که رقابت بین امازون و دیگران به رشدی دو جانبه منتهی می شود. اما رشد فعلی آمازون به معنای واقعی کلمه باعث هراس فعالان ارشد بازار فناوری شده است.مشروح خبر را  اینجا بخوانید.

اگر از علاقه مندان سرسخت بازی پوکمون گو هستید، خبری خوش برای شما داریم. قرار است بازی پوکمون گو قابلیت های واقعیت مجازی خود را توسعه دهد و هنگامی که در حال بازی هستید، با ویژگی هایی متعدد و جدیدتر از همیشه رو به رو شوید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در حال حاضر آخرین نسخه های اندروید به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به رمز وارد برنامه های مختلف شوند. درواقع این قابلیت برای کاربران پر مشغله کارکردی فوق العاده دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت کوالکام که بیش از هر چیز به عنوان سازنده تراشه شناخته می شود در تلاش است تا هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ای را ارائه کند که مبتنی بر شبکه های 5Gهستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شاید باور کردنی نباشد اما فناوری به محوطه واتیکان و کاخ پاپ نیز وارد شده و قرار است کلاه نیروهای امنیتی سوئیسی با چاپگرهای سه بعدی طراحی شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل اعلام کرد که دستیار خود را طی ماه های آینده با قابلیت ها و کاربردهایی متنوع تر در سیستم عامل اندروید توسعه می دهد. هدف اصلی از این کار ادغام برنامه های دستیار گوگل با پیام ها و قابلیت های اندروید است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان