arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۳ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ابزار جدید فیسبوک برای امنیت کاربران تا مشکل ساندار پیچای و مجلس سنا

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

فیس بوک می گوید که در آینده نزدیک ابزاری را طراحی خواد کرد که می تواند  وضعیت جمع آوری داده ها را روشن کند. این ابزار  برای بسیاری از کاربران کاربردی خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کمیته بازرگانی سنا ساندار پیچای مدیرعامل گوگل را به علت عدم موفقیت شرکتش در احفظ اطلاعات کاربران فراخواند. به نظر می رسد علت اصلی این فراخوان، نقض امنیت کاربران در مورد میکروفون مخفی موجود در دستگاه های امنیتی شرکت NEST مرتبط می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت هایپرلوپ تصاویری را از مسیر آزمایشی جدید خود در تولوز فرانسه به نمایش گذاشت. این تصاویر نشان می دهند که چیزی به افتتاح رسمی پرسرعت ترینن مسیر حمل مسافرن جهان باقی نمانده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شبکه اجتماعی ویدئویی  «تیک توک» موفق شد در فیسبوک رکورد زده و 1 میلیارد نفری شود. تیک توک یک شبکه اجتماعی نوگرا و جذاب است که در برخی از کشورها طرفدارانی 2 اتشه دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر از افرادی هستید که به ویژه هنگام تایپ کردن با مشکلات گرامری مواجه می شوید، یک خبر خوش برایتان داریم، هوض مصنوعی گوگل این مشکل شما را به طور کامل حل خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پس از آن که مدیرعامل تسلا؛ ایلان ماسک به علت توییت های جدید خود در معرض انتقادات کمیسیون اوراق بهادار ایالت متحده قرار گرفت، بسیاری از افراد منتظر بودند تا ایلان ماسک از سوی کمیسیون فراخوانده شود و این اتفاق بالاخره رخ داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان