arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۴۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰

اولین موشک دوربرد ایران، تل‌آویو را به لرزه در خواهد آورد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کرمی با اشاره به ادعای یک رسانه‌ غربی مبنی بر آماده بودن سپاه پاسداران و خارج کردن موشک‌های دوربرد از انبارهای موشکی، گفت: در شرایط کنونی هیچ احساسی برای اینکه در شرایط خاص و جدید نظامی قرار گرفته باشیم، نداریم اما آمادگی همیشگی نیروهای مسلح جزء استراتژی دفاعی ایران است.

 غلامرضاکرمی نماینده مردم کرمان و رئیس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به ادعای یک رسانه‌ غربی مبنی بر آماده بودن سپاه پاسداران و خارج کردن موشک‌های دوربرد از انبارهای موشکی، اظهار داشت: در شرایط کنونی هیچ احساسی برای اینکه در شرایط خاص و جدید نظامی قرار گرفته باشیم، نداریم و اینکه گفته شده نیروهای مسلح ایران به خاص آماده باش شده‌اند، درست نیست.

وی افزود: طبق دکترینال دفاعی و استراتژی نظامی جمهوی اسلامی ایران، تمامی نیروهای مسلح اعم نیروهای سه‌گانه ارتش، چندگانه سپاه پاسدارن و نیروهای مقاومت بسیج باید در حالت آمادگی دفاعی قرار داشته باشند و شرایط فعلی نیر از این قاعده مستثنی نیست.

کرمی‌گفت: جمهوری اسلامی خواهان صلح در منطقه و جهان است و به هیچ مکانی حمله نظامی نخواهد کرد اما اگر تجاوزی به خاک جمهوری اسلامی ایران صورت بگیرد، تمامی نیروهای مسلح ایران برای هجمه همه‌جانبه به دشمن متجاوز اقدام خواهند کرد.

رئیس کمیته دفاعی مجلس گفت که در صورت تجاوز به خاک ایران، موشک‌های دوربرد ایران به وظیفه خود عمل خواهند کرد اما در شرایط کنونی آنها هیچ وظیفه‌ای ندارند.

کرمی در واکنش به ادعای وزیر جنگ رژیم‌اشغالگر قدس مبنی بر اینکه پاسخ ایران به اسرائیل برای این رژیم خطرناک نخواهد بود، گفت: همین اینکه ایهود باراک به هزیان‌گویی افتاده نشان از وحشت صهیونیست‌ها از قدرت نظامی ایران است.

وی افزود: اگر روزی تجاوزی به ایران صورت بگیرد، آن روز باراک ‌و دوستانش خواهند دید اولین موشک دوربرد ایران طوری تل‌آویو را به لرزه در خواهد آورد که وحشت تمامی سرزمین‌های اشغالی را به خود بگیرد و تمامی صهیونیست ها برای نجات جان خود سرزمین‌های اشغالی را ترک کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهسا23
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
0
0
به امید روزی که سلاح های ما تل‌آویو را به لرزه در آورد
نظرات بینندگان