arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۸ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۸

استانداری: آرامش به دزفول و اندیمشک بازگشت؛ عوامل اخلال در نظم منتظر برخورد قانونی باشند

مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان با اشاره به سابقه چندین ساله اختلاف مرزی بین دو شهرستان دزفول و اندیمشک، گفت: درگیری گروهی بین تعدادی از جوانان دو شهرستان در روز گذشته اتفاق افتاد که در همین راستا برخی از دو طرف به وسیله سلاح شکاری مجروح شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان با اشاره به بازگشت حالت عادی به دو شهرستان دزفول و اندیمشک، گفت: شناسایی و برخورد با مسببان، محرکین و اخلالگران نظم و امنیت عمومی دو شهرستان دزفول و اندیمشک در دستور کار شورای تأمین است.

رضا نجاتی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اتفاقات اخیر در دزفول و اندیمشک، اظهار داشت: الحمدالله اوضاع کاملا به حالت عادی باز گشته است و هیچگونه مورد امنیتی و انتظامی موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی دو شهرستان دزفول و اندیمشک وجود ندارد.

وی با اشاره به سابقه چندین ساله اختلاف مرزی بین دو شهرستان دزفول و اندیمشک، بیان کرد: درگیری گروهی بین تعدادی از جوانان دو شهرستان در روز گذشته اتفاق افتاد که در همین راستا برخی از دو طرف به وسیله سلاح شکاری مجروح شدند.

مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان با اشاره به درمان سرپایی مجروحان درگیری روز گذشته دو شهرستان دزفول و اندیمشک، ادامه داد: شورای تأمین استان خوزستان و شهرستان‌های دزفول و اندیمشک با این موضوع تشکیل شده و اتفاقات به صورت دقیق پیگیری می‌شود و با افراد متخلف یا کسانی که به دنبال اخلال در نظم و امنیت عمومی هستند، برخورد می‌شود.

وی با اشاره به این‌که شناسایی و برخورد با مسببان، محرکین و اخلالگران نظم و امنیت عمومی دو شهرستان دزفول و اندیمشک در دستور کار شورای تأمین است، گفت: در این زمینه با هیچ کسی مماشات یا سهل‌انگاری نخواهیم داشت.

نظرات بینندگان