arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۸

تاثیر شگفت انگیز آهنگ بر سلامت انسان

موسیقی هایی که معمولا افراد هنگام مراقبه و مدیتیشن به آن گوش می دهند نیز می تواند به این افراد کمک کند. البته آهنگ هایی با سبک راک ، heavy metal و یا تکنو اصلا مناسب نخواهند بود. و به علت افزایش ضربان قلب اصلا مناسب بیماران نیستند. پیشنهاد میکنیم با دانلود ریمیکس دردتان را تسکین دهید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آیا میدانید دانلود آهنگ جدید در انتهای این مقاله برای شما به یک نیاز واقعی تبدیل می شود؟ آیا میدانید جسم و روح شما بی نهایت به موزیک نیازمند است؟

در این مطلب شما را با تاثیرات شگفت انگیزی که آهنگ (موسیقی) بر سلامت روح و جسم انسان دارد آشنا می سازد با ما همراه باشید.

از گذشته تا کنون همواره موسیقی در زندگی انسان جریان داشته و هر ساله بر تعداد و تنوع این آهنگ ها افزوده می شود.

خوانندگانی که هر ساله به مارکت موسیقی ایران اضافه می شود مثل: بهنام بانی، آرش و مسیح و رضا بهرام هر کدام سبک جدیدی به دنیای موسیقی می آورند.


آیا می توان زندگی را بدون موسیقی تصور کرد؟ زندگی خالی از صدا و هیجان قطعا هیچ لذتی نخواهد داشت. در ادامه به برخی از تاثیرات انواع آهنگ بر انسان اشاره خواهیم کرد.

تاثیر شگفت انگیز آهنگ بر سلامت انسان

1.موسیقی قلب شما را جوان نگه می دارد
موسیقی و به طور ویژه موسیقی زنده مثل کنسرت یا اجرای زنده باعث می شود تا میزان هیجان و فعالیت افراد بیشتر شود.

طبق آزمایش های انجام شده روی بیمارانی که عمل قلب باز انجام داده اند و در دوران نقاهت خود به آهنگ گوش داده اند مشاهده شد که این بیماران ضربان قلب منظم تر و فشار خون متعادل تری داشته اند. در این آزمایش گروهی از بیماران هر روز به مدت 30 دقیقه سونات پیانو موتزارت گوش می دادند.

هم اکنون با دانلود آهنگ مورد علاقه تان از سایت iranava.net احساس تان را سرشار از آرامش کنید ...
2. انسان ها ذاتا عاشق موسقی (آهنگ) هستند.
(دانلود آهنگ جدید در وبسایت ایران آوا www.iranava.net با کیفیت اصلی )

الیور ساکس در کتاب Musicophilia ، قدرت موسقی را به ما نشان می دهد. در این کتاب تاثیر ریتم ها و آواهای موسیقی روی افراد شرح داده شده است.

ساکس می گوید موسیقی فضای بیشتری از مغز را اشغال می کند. در صورتی که زبان اینگونه نیست. تاثیر مستقیم موسیقی روی مغز را می توان در کتاب الیور ساکس که خود متخصص مغز و اعصاب است به صورت دقیق مشاهده کرد.

همچنین او در وب سایت خود در رابطه با قدرت موسیقی می گوید. وقتی به ملاقات افراد آفازک می روم برای آن ها آهنگ تولدت مبارک را می خوانم. این افراد اگر چه قدرت تکلم خود را از دست داده اند اما هنوز می توانند این آهنگ را بخوانند. این آهنگ می تواند نقطه شروع ویژه ای در بازیابی قدرت تکلم افراد باشد.

3. موسیقی می تواند درد را تسکین دهد.
(دانلود آهنگ جدید را با اینترنت نیمه بها تجربه کنید – ایران آوا (www.iranava.net
موسیقی می تواند در کاهش درد افرادی که دچار درد های مزمن هستند تاثیر گذار باشد. برای این منظور توصیه می شود بیشتر از موسقی کلاسیک استفاده کنید. موتزارت و باخ می توانند بهترین گزینه برای تسکین درد از طریق موسیقی باشند.

موسیقی هایی که معمولا افراد هنگام مراقبه و مدیتیشن به آن گوش می دهند نیز می تواند به این افراد کمک کند. البته آهنگ هایی با سبک راک ، heavy metal و یا تکنو اصلا مناسب نخواهند بود. و به علت افزایش ضربان قلب اصلا مناسب بیماران نیستند. پیشنهاد میکنیم با دانلود ریمیکس دردتان را تسکین دهید.


4. موسیقی می تواند در کنترل اضافه وزن تاثیر گذار باشد.

( دانلود آهنگ جدید ٬ بدون تعطیلی و ۲۴ ساعته در سایت ایران آوا )
Subliminal music یا موسیقی پنهان می تواند پیام هایی به ضمیر ناخودگاه افراد بفرستد.

و با تاثیر گذاشتن روی حافظه کاری افراد آن ها از انجام بعضی از اعمال دور کنند. مثل چه غذایی بخوریم و یا چه غذایی نخوریم این مکانیزیم اثر موسقی می توانند در کنترل چاقی تاثیر گذار باشد.

همچنین پخش موزیک های ملایم در هنگام صرف غذا می تواند روی نحوه ی غذا خوردن افراد تاثیر بگذارد.

و از پرخوری و تند غذا خوردن که منجر به چاقی می شود. جلوگیری کند. همانطور که می دانید کنید مغز پس از 20 دقیقه دستور سیر شدن را اعلام می کند. پس اگر آرام آرام غذا بخورید می توانید با همان مقدار کم نیز سیر شوید.

برای دانلود ریمیکس - آهنگ عاشقانه – غمگین – شاد – محلی – بی کلام – و ... به سایت ایران آوا مراجعه کنید.

گروه ایران آوا تمام سلیقه ها را حرفه ای پوشش می دهد.
www.iranava.net

 

نظرات بینندگان