arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۱ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰

کشف جسد کارمند کنسولگری ایران در پاکستان در خانه اش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"محمد آبرون" حسابدار کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کویته بر اثر سکته قلبی درگذشت.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی انتخاب به نقل از فارس، پیکر بی جان محمد آبرون در حالی که امروز بر سر کار خود حاضر نشده بود، در محل سکونتش پیدا شد.

در حالی که منابع پزشکی علت درگذشت آبرون را سکته قلبی اعلام کرده اند، پلیس در حال تحقیق در مورد این پرونده است.

تشریفات اداری جهت انتقال جسد عضو فقید کنسولگری جمهوری اسلامی ایران به تهران در حال انجام است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
3
1
یاسلام من یکی از همکاران مرحوم می باشم خداوند ایشان را مورد رحمت ومغفرت خود قراردهد و به بازماندگانش بویِژه خانواده عزیزش صبر عنایت بفرمایید انشاءالله.
طی دوسال اخیر ایشان دومین نفری از همکاران وزارت امورخارجه اند که درماموریت در کشور پاکستان براثر سکته قلبی درمی گذرند سال گذشته نیز عزیزمان آقای صدقی کنسول سفارت ج ا ایران دراسلام آباد به همین علت(سکته قلبی) درمحل کارخود به رحمت الهی پیوستند ویکی دیگر ازهمکارانمان نیز توسط گروههای افراطی ربوده شد وبمدت طولانی در وضعیت بسیاربدی اسیر آنها بود که خوشبختانه به لطف خداوند وپیگیری موضوع توسط مسئولین ایشان به سلامتی آزاد شدند ولی این موضوعات بسیار سخت ودشوار اند وباروفشارروانی زیادی برای مامورین ما درکشور مذکور بهمراه دارد .
من بعنوان یکی ازهمکاران وزارت امورخارجه که خودم نیز به مدت 3سال مامور در یکی از نمایندگی های وزارت امورخارجه در پاکستان بودم و از نزدیک باشرایط کاری آنجا آشناهستم می خواستم یک نکته ای را عرض کنم و آن اینکه :خداییش شرایط بسیار سختی برهمکاران و خانواده های ایشان حاکم است (عدم امنیت بخاطر شرایط سیاسی اجتماعی پاکستان و استرس زیاد کاری و همچنین حجم بالای کارونبود امکانات رفاهی و تفرحی مناسب و....) همه از عواملی است که در فوت همکاران ما در پاکستان تاثیر گذاراست و به نظر می رسد این موضوع بایستی مورد توجه مسولان وزارت امورخارجه قرارگیرد و ضمن بررسی راهکارهایی مناسبی جهت تامین فضای مناسب کاری جهت مامورین ج ا ایران در کشورهای دارای شرایط فوق العاده اقدام لازم را معمول دارند تا بروز چنین حوادث ناگواری به حداقل خود برسد گرچه که کل نفس ذاعقه الموت و....
خداوند همه ما را قرین رحمتش قراردهد برای شادی روح همکارانمان صلوات
ناشناس
|
ITALY
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
5
2
واقعا ماموران دیپلماتیک و کنسولی وزارت خارجه جزء نیروهای خدوم کشور هستند که همیشه علیه آنان گفته و نوشته می شود اما زحمات این عزیزان نادیده گرفته می شود و برخی نیز در غربت یا به شهادت می رسند و یا فوت می نمایند. روح محمد آبرون شاد باد
نظرات بینندگان