arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۳۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰

نماینده مجلس: کسی که به احمدی نژاد کفش پرتاب کرد به خاتمی هم چیزی پرتاب کرده بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم ساری در مجلس توهین به رئیس جمهوری در مراسم سالگرد مرحوم کردان را عملی زشت دانست و با بیان اینکه فرد توهین کننده حدود ۱۷ ماه است که حقوقی از نساجی مازنداران دریافت نکرده بود، گفت: اگر فضای نقد در جامعه در رسانه‌ها آزاد شود، مردم نیز از تخلیه درونی پرهیز می کنند.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی انتخاب به نقل از خانه ملت، سید رمضان شجاعی کیاسری در رابطه با پرتاب کفش به رئیس جمهوردرمراسم سالگرد مرحوم کردان که امروز یکشنبه  ۲۱ آذر در ساری برگزار شد، گفت: این فرد کارگر کارخانه نساجی مازنداران بود که حدود ۱۷ ماه است حقوقی دریافت نکرده است.

نماینده مردم ساری درمجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه از نزدیک شاهد اتفاق امروز بودم، افزود: این اتفاق البته سابقه داشته و همین فرد در زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی، همین عمل را انجام داده بود.

نساجی مازنداران سالهای زیادی است با مشکل مواجه است

وی ادامه داد: درواقع نساجی مازنداران سالها است که درگیرمشکلات فراوانی است و کارگران این کارخانه از همان زمان دولت خاتمی درگیر مشکلاتی مالی بودند و ماه‌ها بدون حقوق می ماندند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با انتقاد ازاینکه به مشکلات کارخانه نساجی مازنداران رسیدگی نمی شود،  توهین به رئیس جمهور را عملی زشت دانست و با تاکید بر اینکه اعتراض به مسئولان باید شکل قانونمندی به خود بگیرد گفت: اگرفضای نقد در در رسانه ها آزاد شود، شاهد این ماجراها نخواهیم بود.

کیاسری با تاکید براینکه رسانه‌ها باید نقد در جامعه را جدی تربگیرند، تشریح کرد: نقد توسط رسانه ها جامعه را از فشارهای درونی کم و خالی می کند و مردم متوجه می شوند که تریبونی برای بیان مشکلات آنها وجود دارد.

پذیرش نقد برای مسئولان کشورکمی سخت شده است

نماینده مردم ساری با بیان اینکه متاسفانه پذیرش نقد برای مسئولان کشورکمی سخت شده است، تصریح کرد:اگر پذیرش نقد برای مسئولان و حتی مردم آسان شود، رسانه‌ها هم از ظرفیت‌های انتقادی استفاده می کنند، درست مثل زمانی که مجله گل آقا منتشر و در قالب طنز به برخی از مشکلات پرداخته می شد و درنتیجه بخشی از فشارهای درونی مردم تخلیه می شد.

تا وقتی رسانه‌ها نقد نمی کنند، مردم به جای رسانه ها خود را تخلیه می کنند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در خود استان ساری هم به درخواست کارگران نساجی مازندران ظاهرا رسیدگی نشده است، تصریح کرد: شاید کارگران این کارخانه احساس می کنند که صدای آنها به گوش مسئولان  نمی رسد، بنابراین اگر اطلاع رسانی توسط رسانه‌ها در مورد مشکلات مردم شود، مردم هم از این اعمال پرهیز می کنند.

وی با ابرازبی اطلاعی ازاینکه این فرد هم اکنون در بازداشت به سر می برد یا خیر، گفت: البته در همان زمان نیز، مردم در واکنش به این توهین، به سمت وی هجوم بردند و در حمایت از رئیس دولت شعار دادند.

کیاسری با اعلام اینکه در زمان دولت خاتمی نیز با این فرد برخورد صورت گرفته بود، گفت: این بار نیز انتظار این است که  کارشناسان انتظامی همه علل و عوامل آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهند.

محمود احمدی نژاد رییس جمهور که صبح امروز دوشنبه برای افتتاح چند طرح مسکن مهر و سخنرانی در مراسم سالگرد درگذشت مرحوم کردان به ساری سفر کرده بود، حین سخنرانی خود با  توهین یکی از کارگران کارخانه نساجی مازندران و پرتاب کفش از سوی این فرد مواجه شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
0
7
اگر در زمان خاتمی هم این کار را کرده بود و با وی چنین برخوردی شده باشد، غیر ممکن است که دوباره چنین کاری را مرتکب شده باشد.

دروغگو رسواست.
م.ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
0
9
آره ديگه بچسبونيدش به دوره خاتمي... نميدونم چرا همش اسم خاتمي رو مياريد؟؟8 سال كافي نبوده واسه ترميم اين كارخانه؟ رئيس جمهور اونجا كه هستيد خواهشا فكري به حال اين جماعت بكنيد !!!
الف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
0
9
این بنده خدا یکساله بیکاره نمیدونستیم از 7 و8 سال پیش میدونسته بیکار میشه که یک چیزی بطرف خاتمی
پرتاب کرده
سورنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
0
13
اینکه اعتراض به مسئولان باید شکل قانونمندی باشد!شمانمایندگان که مرجع رسیدگی به تخلف احمدی نژاد هستید تاحالاچکاری کرده اید؟شما ازخدا نمیترسید ولی از بنده خدا میترسید.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
0
12
جناب نماینده ! اگه دنبال حق و حقوق اون بنده خدا رو میگرفتی الان اینجوری نمیشد !!!!! مطمئنن خودش هم الان ازون کار پشیمونه، ولی ببینین چه فشار روحی و روانی بهش وارد شده که یه همچین کاری کرده ، نزن تو حاشیه !!! 17 ماه حقوق نگرفته آقا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناسناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
0
7
وای بحال این کارگر بدبخت کو گوش شنوا ما همه میگیم بابا پایان کار مستمری بگیران سالهای قبل تامین اجتمایی را نمیپردازند اگه کفش به وزیر رفاه بیاندازند دوسه نفرو زندانی کنند میدند خدا را شکر این رسانه است ماکم وبیش اظهار بیان میکنیم اون کارگر بیچاره به کی دردشو میگفت اقای نماینده مثلا مردمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
0
0
آن كارگر به طرف خاتمي گل پرتاب كرد نه لنگه كفش.زنده باد خاتمي
نظرات بینندگان