arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۳ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸

بیرانوند: وزیر ورزش عکس اعضای هیئت مدیره پرسپولیس را برای ما ارسال کند/ جای برانکو بودم تیم ملی را انتخاب نمی‌کردم

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس گفت: متاسفانه بازیکنان، اعضای هیات مدیره باشگاه نمی شناسند و امیدوارم مسئولان آنها را به ما معرفی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بیرانوند: هیات مدیره پرسپولیس را نمی شناسیم«علی رضا بیرانوند» پس از پایان بازی پرسپولیس و سایپا در حالی که از اظهارات عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس علیه برانکو ناراحت بود حرف ها ی تندی را بر زبان آورد، او اظهار داشت: این که آقای کاشانی علیه سرمربی پرسپولیس مصاحبه می کند تاسف برانگیز است و من نیز اگر جای برانکو بودم ناراحت می شدم. 
وی تاکید کرد: من از سال 97 ایشان را ندیدم و از مسئولان خواهش می کنم آنها را به ما معرفی کنند. ما آن ها را اصلا نمیشناسیم و ای کاش درتمرینات پرسپولیس شرکت کنند و سال نو را تبریک بگویند.
دروازه بان تیم فوتبال در خصوص دیدار با سایپا افزود: در ابتدای بازی یک گل غیرمنتظره را دریافت کردیم البته من خوشحالم که در شروع سال 98، چنین گلی را از حریف دریافت کردم تا با تجربه بیشتر به کار خود ادامه دهم.
بیرانوند خاطرنشان کرد: بعد از گلی که از سایپا خوردیم، خیلی زود به خودمان آمدیم و توانستیم سه بار دیگر دروازه حریف را باز کنیم و طبیعی بود که بازیکنان سایپا برای جبران شکست، فشار زیادتری بر روی دروازه ما بیاورند. 
وی در پایان گفت: هنوز راه زیادی تا قهرمانی باقی مانده و نباید فکر کنیم با این برد، جام را بالای سر خواهیم برد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان