arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰

رضا عطاران: مهران مدیری ظاهرا خیلی بازندگی حال نمی کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهران مدیری که این روزها همه منتظرند که ببینند بالاخره چه زمانی قسمت  جدید قهوه تلخش مجوز می گیرد وبه بازار می آید باانیمیشن سینمایی تهران  ۱۵۰۰به کار گردانی بهرام عظیمی بار دیگر به صدر خبرهای مهم و جذاب سایتهای خبری برگشته است .

به گزارش انتخاب به نقل از پارس توریسم، هفته گذشته بود که خبری منتشر شد که مهران مدیری با حضور در استودیوی انجمن گویندگان جوان کار نهایی سازی دیالوگهای تهران ۱۵۰۰را به سرانجام رسانده .پروژه ای که تجربه متفاوت و قابل توجهی در کارنامه هنری مهران مدیری محسوب می شود و بسیاری از علاقه مندان سینما وتلویزیون منتظر اکران آن هستند و نسبت به رکورد شکن شدن این فیلم امیدواریهای بسیاری وجود دارد .

 البته همانطور که بسیاری از علاقه مندان سینما می دانند  آقای مدیری امسال علاوه بر پروژه کنجکاو برانگیز تهران ۱۵۰۰،در فیلم پل چوبی ساخته مهدی کرم پورکارگردان مطرح سینما نیز حضور داشته و این دوکار به علاوه مجموعه قهوه تلخ مجموعه کارها وفعالیتهای اخیر مهران مدیری را تشکیل داده ومی دهند و او را دراین مدت به چهره ای خبر ساز تبدیل کرده است .

 از سویی دیگر انتشار کلیپی از او در شبکه ماهواره ای پی ام اسی ،منجر به این شد که دست اندرکاران این کلیپ خبر از شکایت از این شبکه ماهواره ای را بدهند .

/ده بار بازبینی برای قسمت جدید قهوه تلخ/

همانطور که گفته شد مهران مدیری در هفته های اخیر بسیار خبر ساز بوده .از سریال قهوه تلخش گرفته که برای مجوز گرفتن فسمت آخرش تا به حال ده بار باز بینی شده (این مطلب را گویا یکی از نویسندگان قهوه تلخ در فیس بوک خود نوشته )تا انتقاد عجیب و غریب یکی از برنامه های خبری تلویزیون از پخش کلیپ مهران مدیری از شبکه پی ام سی که به نظر می رسید مدیری و تهیه کنندگان آن کلیپ هیچ تقصیری دراین زمینه نداشته اند ولی گویا تلویزیون دیواری کوتاه تر از مدیری برای کنایه زدن پیدا نکرده بود.

 

/اظهار نظر جالب عطاران درباره مهران مدیری /

علی رغم همه این خبر ساز بودنهای مهران مدیری ،به تازگی رضا عطاران در گفت وگویی با ساناز صفایی درروزنامه تماشا به اظهار نظرجالبی درباره مهران مدیری پرداخته وگفته :بزرگترین ویژگی مهران مدیری به عقیده من هوش سرشاری است که دارد وتوانایی جمع کردن آدمهایی که البته آنها جنم خوبی در بازیگری طنز دارند و امتحانشان را پس داده اند . او سالهای سال در اوج بوده و مردم دوستش دارند و این چیز کمی نیست . البته او ظاهرا خیلی بازندگی حال نمی کند . من چون خیلی رفت و آمدی با مدیری ندارم ،دراین مورد نمی توانم خیلی اظهار نظر کنم .

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
NORWAY
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
1
4
to kheily bahaly agha reza
نظرات بینندگان