arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روش هایی برای مبارزه با اسپویل سریال بازی تاج و تخت تا روش های ترک وابستگی به گوشی هوشمند

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

تقریبا همه افرادی که در فضای مجازی حضور دارند، با موتور جستجوی گوگل نیز آشنایی نسبی دارند.جالب است بدانید این روزها پای نوعی شعبده بازی نیز به این موتور جستجو باز شده است. اما چگونه؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دادستان کل نیویورک در حال بررسی ماجرای افشای اطلاعات ایمیل 1.5 میلیون کاربر فیس بوکبدون رضایت آنان است. این موضوع از هفته گذشته تا کنون توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها فصل هشتم سریال پر طرفدار بازی تاج و تخت در حال پخش است و قسمت های جذاب و پر هیجانی مثل جنگ در وینترفیل نیز در راه است اما بسیاری از افراد به ویژه در فضای مجازی اقدام به اسپویل یا افشای جزئیات قسمت های جدید می کنند و این باعث می شود جذابیت سریال برای شما کامل از بین برود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل برای حفاظت از کارمندان زن و مبارزه با آزار زنان در محیط کار یک سیستم گزارش دهی داخلی و جدید برای کمک به کارکنان راه اندازی کرده که می توانند از طریق آن به سرعت گزارشهایی در خصوص آزار و اذیت و توهین های جنسی منتشر کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها بسیاری از افراد به شدت به گوشی هوشمند خود وابسته اند. این وابستگی اغلب باعث می شود افراد با مشکلاتی رو به رو شوند. برای مثال به کارهای خود نرسند، بی توجه باشند و حتی وقتی گوشی هوشمندشان نزدیکشان نیست دچار اضطراب شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نخستین تصویر رندر از گوشی هوشمند هواوی با دوربین  پاپ آپ افشا شد. دوربین های پاپ آپ دوربین هایی هستند که برای دستگاه های الکترونیکی ساخته شده اند که تا زمانی که کاربر تصمیم به خروج دوربین (ظاهر شدن دوربین به شکل فیزیکی) را نداشته باشد، از جایگاه خود خارج نخواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی گلکسی A30 سامسونگ به روزرسانی شد. این گوشی هوشمند که در بازار نیز طرفدارانی پرشمار دارد، در آخرین به روزرسانی خود با ویژگی هایی مثل بهبود عملکرد همراه شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان