arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸

توضیح فرمانداری بویین زهرا درخصوص خبر حمله به خودروی افتخاری: بر اساس گزارش پلیس ، حمله و آسیب به خودروی این خواننده در جاده ساوه-بویین زهرا صحت ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بویین زهرا در خصوص خبر حمله به خودروی علیرضا افتخاری توضحیاتی ارائه کرد و گفت: بر اساس گزارش پلیس ، حمله و آسیب به خودروی این خواننده کشور در جاده ساوه-بویین زهرا صحت ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

توضیح فرمانداری بویین زهرا درخصوص خبر حمله به خودروی افتخاری : بر اساس گزارش پلیس ، حمله و آسیب به خودروی این خواننده کشور در جاده ساوه-بویین زهرا صحت نداردمصطفی آقاعلی افزود:بنا بر اخبار واصله از نیروی انتظامی در ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در جاده بویین زهرا به ساوه یک دستگاه خودوری تویوتای کمری به رانندگی خواننده معروف کشور علیرضا افتخاری از یک خودروی سواری ریو به رانندگی حسن افشار از سمت راست اقدام به سبقت گرفتن می کند که این امر موجب اعتراض راننده ریو به سبک رانندگی صاحب خودروی کمر ای می شود. 
وی اضافه کرد:بعد از طی سه کیلومتر مسیر در سه راهی آراسنج، راننده تویوتای کمری با خودروی خود ، جلوی خودروی ریو پیچیده و درگیری لفظی بین دو راننده شکل می گیرد که بعد از تجمع مردم و تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس با حضور نیروی انتظامی مشاجره لفظی دو طرف خاتمه می پذیرد. 
آقاعلی گفت: در این مشاجره هیچ گونه صدمه به خودروی دوطرف و راننده ها وارد نمی شود و اهالی تجمع کننده نیز به محض شناخت این خواننده محبوب با احترام با وی برخورد می کنند. 
این هنرمند در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ایرنا خبر از حمله به خودروی خود داده و گفته بود: چرا باید در کشور شاهد چنین اتفاقاتی باشیم و افراد غیر بومی و غریب در مناطق روستایی و دور افتاده مورد حمله و ضرب شتم گروهی قرار بگیرند. 
افتخاری افزود: قبلا نیز شاهد چنین برخوردهایی در دیگر نقاط بوده ام و چنین برخوردهایی را بی ربط به دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد و حضور من در مراسم ایشان نمی دانم اما جدای از همه این موارد بیشتر از خودم برای رواج چنین فرهنگ خشونت باری در جامعه متاسفم. 
ساعاتی پیش برخی از سایت ها و فضای مجازی اعلام کرده بودند که به خودروی حامل علیرضا افتخاری در منطقه روستای آراسنج سفلی حمله شده و وی مورد ضرب و شتم واقع شده است. 
این سایت ها نوشته بودند در این حمله که به تخریب خودروی این خواننده منجر شد این هنرمند نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از ناحیه چشم و صورت آسیب دیده است. 
شهرستان بویین زهرا با مرکزیت شهری به همین نام در 55 کیلومتری جنوب قزوین واقع شده است. 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان