arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸

مابه التفاوت ویزای عراق به زائرین عتبات بازگردانده می شود

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: زائرین دانشگاهی که از تاریخ ۲۰ فروردین به بعد به عتبات عالیات مشرف شده اند؛ با مراجعه به شعب بانک ملت در سراسر کشور نسبت به دریافت هزینه ویزا اقدام کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در اطلاعیه ای اعلام کرد: زائرین دانشگاهی که از تاریخ 20 فروردین به بعد به عتبات عالیات مشرف شده اند؛ با مراجعه به شعب بانک ملت در سراسر کشور نسبت به دریافت هزینه ویزا اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در اطلاعیه ای اعلام کرد: زائرین دانشگاهی که از تاریخ 98.01.20 به بعد به عتبات عالیات مشرف شده اند و هزینه عتبات را به صورت کامل پرداخت کرده اند؛ با مراجعه به شعب بانک ملت در سراسر کشور نسبت به دریافت هزینه ویزا اقدام کنند.

این ستاد در اطلاعیه خود از افراد خواسته است که به این موارد توجه کنند: با داشتن اصل کارت ملی به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کنید. کاربر شعبه باید از طریق 'سامانه انصرافی ها' نسبت به پرداخت هزینه ویزا به زائر اقدام کند. کاربر شعبه می بایست در 'سامانه انصرافی ها' به جای شماره شناسنامه،کدملی زائر ،کد سهامدار عدد 13 و در قسمت کد مشتری عدد 802 را ثبت و با مشاهده اطلاعات زائر نسبت به عودت هزینه اقدام نماید.

این ستاد اعلام کرده است رقم عودتی به هر زائر حدود چهارصد و هشتاد شش هزار تومان خواهد بود.

نظرات بینندگان