arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

چرا تاریکی مطلق قسمت سوم سریال «بازی تاج و تخت» صدای برخی مخاطبان را دراورد؟

با گذشت چند روز از ارائه قسمت سوم سریال بازی تاج و تخت اعتراض ها به نحوه نمایش این قسمت همچنان ادامه دارد. درواقع برخی از تماشاچیان حرفه ای یا به اصطلاح فن ها معتقدند تاریکی بیش از حد این قسمت باعث دلزدگی آنان شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با گذشت چند روز از ارائه قسمت سوم سریال بازی تاج و تخت اعتراض ها به نحوه نمایش این قسمت همچنان ادامه دارد. درواقع برخی از تماشاچیان حرفه ای یا به اصطلاح فن ها معتقدند تاریکی بیش از حد این قسمت باعث دلزدگی آنان شده است.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، اگر شما هم از علاقه مندان سریال پرمخاطب بازی تاج و تخت هستید احتمالا تا این لحظه قسمت سوم را دیده اید. اگر این قسمت را تماشا نکرده اید بهتر است برای پیشگیری از اسپویل شدن از ادامه این مطلب صرف نظر کنید و اگر این قسمت را دیده اید با ما همراه باشید.

قسمت سوم سریال بازی تاج و تخت را می توان به لحاظ نظرات کاربران شبکه های مجازی یکی از متناقض ترین قسمت های این سریال دانست، چرا که مخاطبان از یک سو این قسمت را با شکوه توصیف می کردند و برخی دیگر نیز این قسمت را ناامید کننده می دانستند.

فارغ از گاف های متعددی مثل ظاهر شدن ناگهانی آریا استارک برای از بین بردن فرمانروای ارتش مردگان یا همان پادشاه شب ، کشته نشدن حتی یک نفر از شخصیت های اصلی و مصنوعی بودن برخی از سکانس ها، یکی از اعتراض های کاربران به ویژه در توییتر این است که قسمت سوم بیش از حد تاریک بود و اصلا برخی صحنه ها مفهوم نبود.

شاید بتوان یکی از جذاب ترین سکانس های نیمه تاریک این قسمت را پرواز دو اژدهای مشهور این سریال در پس زمینه ماه دانست. اما بسیاری از صحنه های نبرد از دید برخی واضح نبود و به قول برخی کاربران نور گوشی ها، نمایشگرها و تبلت ها تا انتهای درجه روشن شده بود تا تصاویر واضح باشد.

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از مخاطبان را به خود مشغول کرده این است که با توجه به هزینه های سنگین این قسمت و باشکوه بودن جنگ، آیا واقعا لازم بود فضا تا این حد تیره باشد؟

موافقان این تیرگی می گویند همین فضای تاریک و پر از هراس به موفقیت این قسمت کمک کرده، اما برخی دیگر معتقدند این حجم تاریکی باعث از بین رفتن جان کلام این قسمت شده و البته فراموش نکنیم که منتقدان صحنه پایان یافتن کار مردگان نیز سوژه اصلی انتقادات است.

به نظر می رسد موج انتقادات تا ارائه قسمت چهارم ادامه خواهد داشت. در این میان نظر شما چیست؟ آیا قسمت سوم را جذاب دیدید؟

نظرات بینندگان