arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۴۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰

نامه کوچک زاده به آیت الله لاریجانی برای مجازات علی مطهری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهدی کوچک‌زاده در نامه‌ای خطاب به آیت‌‎الله آملی لاریجانی خواستار برخورد دستگاه قضا با علی مطهری که به تازگی جمعی از نمایندگان مجلس را 'شعبان بی‌مخ' خوانده است، شد

به گزارش انتخاب، متن کامل این یادداشت که در وبلاک شخصی مهدی کوچک زاده نماینده تهران منتشر شده؛ بدین شرح است:

یک سوال کوتاه از ریاست محترم دستگاه قضا

حضرت آیت الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضاییه

سلام علیکم

احتراما با توجه به اینکه یکی از نمایندگان مجلس که خویشاوندی نیز با اخوی گرامیتان در ریاست قوه مقننه دارد در پی هتاکی و اهانت های سابق خود مجددا جمعی از اعضای قوه مقننه را در یک مجمع دانشگاهی "شعبان بی مخ ، نامیده ! و اظهارات او در رسانه ها نیز بطور وسیعی انعکاس یافته ، مستدعی است به یکی از معاونین یا مشاورین یا هر یک از اعزه خدوم زیر مجموعه تان در قوه قضاییه که با قوانین به خوبی آشنا هستند امر بفرمایید بررسی نمایند بر طبق قوانین موجود جمهوری اسلامی اگر یک شهروند عادی چند تن از اعضای قوه قضاییه را "شعبان بی مخ " بخواند آیا مستحق مجازاتی هست یا خیر؟ اگر چنین نسبتی را به جمعی از اعضای قوه مقننه یا مجریه دهند موضوع تفاوت می کند؟ اگر نسبت دهنده نماینده مجلس باشد چطور؟ آیا داشتن قرابت سببی یا نسبی نسبت دهنده با روسای قوا و یا شهدای بزرگوار انقلاب تاثیری در موضوع دارد یا خیر؟

بدیهی است تسریع در روشن نمودن پاسخ می تواند موجب جلوگیری از لغزیدن افراد بیشتر در این وادی متخلفانه شود و یا عده بیشتری با اشراف بر حدود قانونی از حق چنین فحاشی هایی برخوردار شوند البته اگر چنین حقی برای شهروندان عادی در قوانین تعریف شده باشد.

با احترام

مهدی کوچک زاده

نماینده مردم شریف تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات
 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
0
12
چرا بخودت می گیری برادر
نام جاوید وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
2
20
خوب راس گفته دیگه
نظرات بینندگان