arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰

قهرمانی رئال مادرید در پایان نیم‌فصل اول

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شاگردان مورینیو با پیروزی پرگل مقابل تیم پنجم جدول لالیگا قهرمانی در نیم‌فصل خود را ثبت و بر صدر جدول تکیه زدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" به نقل از فارس، شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل سویا به پیروزی رسید تا با ۴۰ امتیاز در رتبه اول جدول بایستد.

۱۳ پیروزی، یک تساوی و ۲ شکست حاصل کار تیم آقای خاص بود. بارسلونا نیز با ۳۷ امتیاز، ۱۱ پیروزی، ۴ تساوی و یک شکست در رتبه دوم قرار گرفت و والنسیا و لوانته با یک بازی کمتر از سویای ۲۴ امتیازی در رتبه‌های سوم و چهارم ایستادند.
 
در جدال پربرخورد سویا و رئال مادرید که به تعبیر فیل بال نویسنده فوتبال اسپانیا آتش بازی قرن بود، رئال مادرید با اخراج په‌په در پایان نیمه اول با ۱۰ بازیکن نیمه دوم را مدیریت کرد. هت‌تریک رونالدو در دقایق ۱۰، ۴۱ و (پنالتی ۸۶) و گلزنی کایخون ۳۷، دی‌ماریا ۶۶ و آلتین‌توپ ۸۹ تابلوی نتایج را به سود مادریدی ها رقم زد.

دو گل نماینده آندلوس را نیز ناواس ۶۹ و نگردو ۹۰ به ثمر رساندند. سویا نیز از دقیقه ۷۴ با اخراج مورال ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد.

خوزه مورینیو پیش از این بازی قهرمانی در پایان نیم‌فصل اول را به هواداران رئال مادرید در سراسر جهان تبریک گفته بود و یکی از شادترین نشست‌های خبری خود را تجربه کرد.

در دیگر بازی‌های برگزار شده از شب گذشته، ختافه با نتیجه ۲ بر یک از سد رئال مایورکا گذشت.
برای ختافه بارادا ۲۸ و ۴۴ گلزنی کرد و رامیس تک گل دقیقه ۱۰ مایورکا را به ثمر رساند.

اسپانیول با همین نتیجه در خانه اسپورتینگ گیخون به برتری دست یافت.
برای اسپانیول بیفوما ۲ و گارسیا ۸۴ موفق به گلزنی شدند و بارال گل دقیقه ۶۰ گیخون را ثبت کرد.

اتلتیک بیلبائو نیز 2 بر یک در خانه خود مقابل رئال ساراگوسا به پیروزی رسید. در این دیدار پر برخورد و جنجالی نماینده باسک از دقیقه ۲۲ با اخراج مارتینس ۱۰ نفره شد و گل دقیقه ۷ لاسکوراین با گل دقیقه ۸۷ توکرو پیوند خورد تا پنالتی منجر به تک گل دقیقه ۲۲ پونزیو از ساراگوسا بی اثر بماند. ساراگوسا نیز از دقیقه ۷۰ با اخراج لانسارو ۱۰ نفره شد.
نظرات بینندگان