arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸

برترین ویژگی «اندروید Q» که بسیاری از کاربران از آن خبر ندارند چیست؟

 برای بسیاری از افراد، اندروید Q یک مهمان جدید است که اطلاعات چندانی نیز در مورد آن وجود ندارد بنابراین به شکلی که باید از امکانات مرتبط با اندروید Q استفاده نمی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 برای بسیاری از افراد، اندروید Q یک مهمان جدید است که اطلاعات چندانی نیز در مورد آن وجود ندارد بنابراین به شکلی که باید از امکانات مرتبط با اندروید Q استفاده نمی کنند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شاید بسیاری از کاربران مطلع نباشند که می توان با کمک اندروید Q از رمز عبور طولانی  وای فای خلاص شد.

به طور معمول بسیاری از ما اگر مهمان داشته باشیم مجبوریم رمز وای فای(اگر پیچیده باشد) را روی یک تکه کاغذ نوشته و با مهمانان به اشتراک بگذاریم. اما این روش به اشتراک گذاری بسیار عجیب و سنتی است. با این وجود با کمک اندروید Q می توانید این مشکل را تا حد زیادی حل کنید.

در نسخه جدید اندروید Q، می توان یک کد QR را برای اعتبارسنجی شبکه  وای فای مورد استفاده قرار داد. درواقع کافیست با دوربین گوشی خود کد QR را اسکن کنید و به سرعت با دوربین گوشی خود به سیستم وارد شوید. این ویژگی از برترین ویژگی های جدید اندروید Q محسوب می شود.

مطمئنا، شما می توانید برنامه های شخص ثالث را برای انجام این کار در گوشی های اندروید پیدا کنید، اما در این برنامه ها چاره ای وجود ندارد به جز وارد کردن دستی اطلاعات. اما در روش اندروید Q شما می توانید اطلاعات را تنها با ورد به بخش تنظیمات وای فای تغییر دهید.

افزون بر این، اندروید Q  به شما اجازه می دهد دستگاه های هوشمند خانه، از جمله اینترنت اشیاء را از طریق یک کد QR درج شده روی یک برچسب یا صفحه نمایش با برنامه دوربین  اندروید خود اسکن کنید.

اما اگر هنوز نمی دانید دقیقا باید چه انجام دهید کافیست به بخش تنظیمات رفته و سپس Network & Internet را باز کنید و در نهایت نام شبکه  وای فای خود را انتخاب کنید و به شبکه خود متصل شوید. سپس در بخش جزئیات شبکه، دکمه اشتراک آبی را در سمت راست ضربه بزنید.رمز عبور خود را برای تولید یک کد QR با نام و رمز عبور وای فای خود وارد کنید.

به نظر نمی رسد راهی برای ذخیره کد QR وجود داشته باشد، بنابراین هر بار که از آن استفاده می کنید، باید آن را احیا کنید. با این حال، می توانید تصویری از کد QR بگیرید و آن را با مهمانان به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 

 

برچسب ها: اندروید Q ، فناوری
نظرات بینندگان