arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸

کدام گوشی های هوشمند میزبان نسخه جدید «اندرویدQ » خواهند بود؟ / فرش قرمز 13 برند و 15 تلفن همراه برای گوگل پهن شد

نسخه جدید اندروید Q هم اکنون برای تعدادی از گوشی های هوشمند در دسترس است. اما شاید برخی از کاربران علی رغم در اختیار داشتن گوشی هوشمند مناسب از این امکان بی اطلاع باشند. بنابراین در ادامه به معرفی گوشی هایی می پردازیم که واجد دریافت اندروید Q خواهند بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نسخه جدید اندروید Q هم اکنون برای تعدادی از گوشی های هوشمند در دسترس است. اما شاید برخی از کاربران علی رغم در اختیار داشتن گوشی هوشمند مناسب از  این امکان بی اطلاع باشند. بنابراین در ادامه به معرفی گوشی هایی می پردازیم که واجد دریافت اندروید Q خواهند بود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با توجه به این که گوشی های هوشمند پیکسل تا تابستان وارد بازار می شوند، گوگل از ویژگی های جدید اندروید در نسخه بتای Android  Q  برای 15 گوشی هوشمند برندهای مختلف رونمایی کرد. البته این شرکت وعده داده تعداد گوشی های همگام با اندروید Q به 21 گوشی هوشمند خواهد رسید.

این بیشترین تعداد گوشی هایی است که تا به حال در نسخه بتای اندروید آزمون شده است. سال گذشته در گوگل I / O 8  تنها 7 شرکت به نسخه بتا دسترسی داشتند.

در اینجا لیست کامل گوشی هایی است که اکنون می توانید اندروید Q بتا را با آن آزمایش کنید در دسترس است:

Asus Zenfone 5، Essential Phone، Huawei Mate 20 Pro، LG G8 ThinQ، Nokia 8.1، OnePlus 6T، Oppo Reno، Realme 3 Pro، Sony Xperia XZ3، Tecno Spark 3 Pro ،vivo X27، vivo NEX S ،vivo NEX A ،Xiaomi Mi 9و. Xiaomi Mi Mix 3 5G

کدام گوشی های هوشمند میزبان «اندرویدQ » نسخه بتا خواهند بود؟ / 13 برند و 15 گوشی پذیرای جدیدترین دستاورد گوگل می شوند

برندهای پشتیبان اندروید Q

البته فراموش نکنید که به تمام اینها باید گوشی های جدید پیکسل را نیز اضافه کنید. نضب نسخه بتای اندروید Q نیز بسیار ساده است و با مراجعه به  بخش Settings  و سپس گزینه System و ورود به بخش Advanced و انتخاب گزینه  System Update به نسخه جدید دسترسی خواهید داشت.

نظرات بینندگان