arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸

ملکی: پول شفر را ندهند می تواند استقلال را محکوم کند/35 سال است در ورزش هستم!

عضو سابق هیات مدیره استقلال گفت:اگر به هر مربی و بازیکنی پولش را پرداخت نکنند او می تواند شکایت و باشگاه را محکوم کند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ملکی: پول شفر را ندهند می تواند استقلال را محکوم کند/35 سال است در ورزش هستم!اکبر عباسی ملکی قبل از بازی استقلال و الدحیل گفت:من نمی خواستم مصاحبه کنم و آمده ام که بازی را ببینم.

وی افزود: چه ابهمامی در مورد شفر وجود دارد؟ آن زمان که شفر قرارداد بست 3500 تومان بود و رقم زیادی  محسوب نمی شد، قیمت سال اول، دوم و سوم شفر فرق داشت.

ملکی تاکید کرد:الان باشگاه شفر را نخواسته است، مگر باشگاه های دیگر مربیان را نمی خواهند چطور می شود؟ اگر مورینیو را نخواهند چکار می کنند؟

وی در خصوص قرارداد غیر معقول ساشا شفر گفت: این را من نمی دانم و باید از آقای افتخاری سوال کنید. شما با یک مربی به قیمت 3.5 میلیارد تومان قرارداد بستید، آن زمان دلار به شکلی بود که پول شفر همین رقم می شد.

ملکی در خصوص قرارداد بویان گفت: بویان را باید از معاون ورزشی باشگاه بپرسید چون آن زمان آنها با او قرارداد بستند.این مسائل در اختیار مدیر عامل و معاون باشگاه بود.

وی در خصوص اینکه آیا بندی در قرارداد شفر وجود دارد که باشگاه استقلال ضرر نکند گفت: کدام مربی را می شناسید که قول قهرمانی بدهد؟من 35 سال است در ورزش هستم ولی کسی قول نمی دهد که تیمش را قهرمان کند.

عضو سابق هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه آیا شفرمی تواند استقلال را محکوم کند گفت: هر شخصی که طلب داشته باشد و پولش را ندهند می تواند باشگاهش را محکوم کند.

ملکی در خصوص اینکه آیا باشگاه از وی دعوت کرده که به ورزشگاه بیاید گفت: من هوادار استقلال هستم و برای حمایت از تیمم نیازی به دعوت ندارم.

وی در خصوص اینکه چرا تیام از استقلال جدا شد گفت: تیام بندی در قراردادش داشت که با 200 هزار دلار می توانست از استقلال جدا شود، او بعد از حضور فتحی در استقلال 350 هزار دلار داد و از استقلال جدا شد.

ملکی در خصوص اینکه آیا استقلال با مجیدی می تواند موفق شود گفت: مجیدی فرزند استقلال است و همه دوست دارند او موفق شود. ان شاالله که این اتفاق می افتد.

نظرات بینندگان