arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از بازگشت «سالوادور دالی» به جمع هوادارانش تا استقبال کاربران از بازی های موبایلی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

 گزارش های دنیای فناوری حکایت از آن دارند که اپلیکیشن "Ever" بدون اجازه کاربران میلیون ها عکس را که افراد در این برنامه قرار داده اند بدون اجازه ذخیره سازی کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

هر چه به زمان رونمایی از گوشی جدید آنر20 نزدیک تر می شویم بازار گمانه زنی ها در مورد این گوشی داغ تر می شود. جالب است بدانید که طی 3 روز اخیر اطلاعاتی جالب در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کریس هیوز، یکی از بنیانگذاران فیس بوک، خواستار شکستن انحصار در شرکت فیس بوک شده است. گرچه هیوز این شرکت را در سال 2007 ترک کرده، اما به نظر می رسد نگرانی هایی در خصوص نوع مدیریت در فیس بوک دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بازی های دیجیتال یا انواع بازی هایی که با کمک کنسول های مختلف انجام می شوند از محبوبیت بالایی برخوردارند. اما جالب است بدانید این روزها بازی موبایلی گوی سبقت را از دیگر انواع بازی حداقل در ایالات متحده ربوده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدتی است که شرکت گوگل روی تولید گوشی های ماژولار تمرکز کرده و گوشی هوشمند پیکسلa3نیز یکی از همین نوع گوشی ها محسوب می شود و البته به نظر می رسد گوگل با این تمرکز سود بسیاری کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سالوادور دالی نقاش و هنرمند سرشناس اسپانیایی تبار، به لطف «دیپ فیک» اکنون در موزه دالی در سن پترزبورگ حضور دارد و حتی با علاقه مندان خود سلفی می گیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان