arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

مدیریت لحظه‌ها و زندگی با عواطف مادرانه در «هزار داستان»

در نهمین شب از شب‌های هزارداستان رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون میزبان مادر و فرزندی است که رابطه و مهرشان فرای پیوند فیزیولوژی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در نهمین شب از شب‌های هزارداستان رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون میزبان مادر و فرزندی است که رابطه و مهرشان فرای پیوند فیزیولوژی است.

 نهمین قسمت از فصل پنجم برنامه گفت‌وگو محور «هزار داستان» به زندگی زنی می‌پردازد که سال‌ها تحصیل، کار حرفه‌ای و تجربه در مدیریت یک‌سوی زندگی‌اش بود و خیر، مهر و محبت سوی دیگر زندگی‌اش.

در این برنامه رزیتا غفاری پای صحبت مادری می‌نشیند که از سال‌های جوانی دغدغه مالی نداشته است، اگرچه پدرش از اهالی بازار بوده و دارای حرمت و اعتبار اما دختری مستقل و خودباور تربیت کرده که به لحاظ مالی توان تأمین خود و خانواده‌اش را داشته باشد.

این مهمان برنامه می‌گوید: پدرم اهل معرفت بود و برای هر پیشرفت ما تشویقی درخور تهیه می‌کرد برای همین وقتی من سال ۱۳۵۴ دانشگاه مدیریت قبول شدم برای من یک خودرو هدیه خرید و آن سال‌ها کمتر جوانی خودرو داشت.

او از سال‌های جوانی، از ازدواج با مردی می‌گوید که هیچ دارایی مالی نداشت اما مطابق با ارزش او و پدرش دارای صداقت، اخلاق نیکو، توانایی و... بود و بنابر همین ارزش ها ازدواج این دو سر گرفت.

سال‌های پر فراز و نشیب‌ زندگی به این زن توانمند و کارآفرین نکاتی بسیار آموخت تا آن‌که یک روز تصمیم گرفت خانواده‌اش را گسترش داده و بزرگ کند. تصمیمی که نیاز به مدیریت لحظه‌ها و عواطف داشت.

بخشی دیگری از برنامه به گفت‌وگو با ارسلان پسر این خانواده اختصاص دارد و رزیتا غفاری با پرسش‌های خود عمق روابط این خانواده دوست‌داشتنی را برای مخاطبان برنامه آشکار می کند.

قسمت نهم از فصل پنجم مجموعه «هزار داستان» چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت از شبکه نسیم پخش‌شده و تکرار آن در ساعت سه بامداد و ۱۳ ظهر روز بعد خواهد بود. این برنامه به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی نژاد ساخته و از شبکه نسیم پخش می‌شود.

نظرات بینندگان