arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸

کاهش آسیب‌های اجتماعی از مسئولیت های مهم معاونت اجتماعی ناجا

جانشین معاونت اجتماعی ناجا، کاهش آسیب های اجتماعی را یکی از مسئولیت های مهم این معاونت برشمرد و بر استفاده و بهره گیری از ظرفیت های جدید در این امر تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین معاونت اجتماعی ناجا، کاهش آسیب های اجتماعی را یکی از مسئولیت های مهم این معاونت برشمرد و بر استفاده و بهره گیری از ظرفیت های جدید در این امر تاکید کرد.

سردار "ابراهیم کریمی" در جمع کارکنان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: کاهش آسیب های اجتماعی یکی از مسئولیت های مهم معاونت اجتماعی است و بایستی دائما از ظرفیت های جدید در این امر استفاده و بهره گیری کرد.

وی اقدامات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی را بسیار ارزشمند و اثرگذار توصیف کرد و گفت: بسترسازی و فراهم کردن زمینه برای اجرای طرح های انتظامی یکی دیگر از وظایف مهم این معاونت است و در این صورت اجرای طرح های انتظامی موفق و اثر گذار بوده و از اصطکاک احتمالی مردم با پلیس در طول اجرای طرح خواهد کاست.

جانشین معاونت اجتماعی ناجا ادامه داد: معاونت اجتماعی با فعالیت های موثر خود، مطالبه گری اجتماعی را برای مردم ایجاد کرده که از پلیس بخواهند و مطالبه کنند و پلیس نیز پاسخگو بوده و در خدمت مردم شریف کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه معاونت اجتماعی باید حس ظرفیت شناسی داشته باشد، افزود: حوزه علمیه، ظرفیت عظیمی است که در استان قم وجود دارد، ارتباط با طلاب و بهره برداری از ظرفیت روحانیون و مبلغان دینی در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مهم است اگر آسیب های مبتلا به جامعه و برآوردهای صورت گرفته را به این قشر منتقل و مطرح کنیم آنها می توانند کمک کار خوبی برای ما باشند.

سردار کریمی در پایان سخنان خود بر استفاده از ظرفیت سمن ها در حوزه های ماموریتی ناجا و همکاری مفید با سازمان های مردم نهاد تاکید کرد.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان