arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اطلاعات جدید گلکسی نوت 10 تا پیشبینی بازار موبایل درنیمه دوم سال 2019

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گوشی میت 20 پرو موفق شد دوباره نسخه بتا از اندروید Q را دریافت کند. این در حالی است که تا پیش از این قرار بود هواوی به دلیل تحریم های ایالات متحده، از سیستم عامل اختصاصی خود استفاده کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در حالی که زمان زیادی تا رونمایی از گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ باقی نمانده است، به نظر می رسد این گوشی فاقد جک هدفون خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یکی از برنامه های مهم شرکت اپل که بسیار زود از گردونه برنامه های این شرکت خارج شد، برنامه های مذکور، برنامه های نظارت بر تلفن های همراه و فعالیت های مجازی کودکان بود. این برنامه ها با وجود استقبال بالای والدین از فروشگاه اپ استور حذف شد. اکنون گروهی از برنامه نویسان تقاضای نسخه ای جدید از API را برای توسعه  این برنامه به شکل مستقل مطرح کرده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اوایل ماه جاری بود که خبرهایی در خصوص رنگ های جدید گوشی آیفون  XR 2019 منتشر شد. خبرهایی که حکایت از رهایی آیفون از کلیشه های سیاه و سفید و همیشگی داشت. اکنون رندرها این خبرها را تایید می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت تی سی ال اعلام کرده که به زودی نمایشگرهای OLED تاشو تولید می کند. این شرکت وعده داده در ماه فوریه سال جاری گوشی هایی با صفحه نمایش قابل انعطاف تولید می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پیشبینی ها حکایت از آن دارند که از نیمه دوم سال 2019 فروش گوشی های هوشمند رشدی قابل توجه خواهد داشت. این موضوع به لطف اینترنت 5G رخ خواهد داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان