arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از هشدار مایکروسافت در مورد 1 میلیون کامپیوتر تا قطع همکاری شرکت میکرون با هواوی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مایکروسافت هشدار داد که بیش از 1 میلیون کامپیوتر در معرض سوء استفاده های امنیتی و آسیب پذیری های شدید قرار دارند.این موضوعی بسیار مهم در حوزه امنیت سایبری محسوب می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی منابع آگاه وابسته به کاخ سفید مدعی شده اند که شاید توافق در تعرفه های تجاری بین چین و ایالات متحده بتواند به عنوان تسهیلگر شرایط تجاری بین دو کشور عمل کرده و به عبارتی هواویرا از شرایط فعلی نجات دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

طی روزهای اخیر خبرهای متعددی در مورد گوشی گلکسی نوت 10 منتشر شده است. برای مثال گفته می شد در این گوشی خبری از دکمه های فیزیکی و جک هدفون نخواهد بود، اما به نظر می رسد این خبر شایعه بوده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

خبری خوش برای علاقه مندان گوشی های ردمی 6 پرو و ردمی نوت 5 پرو منتشر شده و این خبر چیزی نیست به جز به روزرسانی این گوشی ها به نسخه اندروید 9 پای.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت میکرون، یکی از آخرین شرکت های مطرح حوزه فناوری است که به جمع تحریم کنندگانهواوی پیوسته است. این شرکت در حالی همکاری خود را با هواوی قطع می کند که زمزمه های احتمال احیای شرایط برای هواوی به شرط قراداد تجاری بین ایالات متحده و چین مطرح می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان