arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو پرنده آسکا تا هشدار جدی در مورد به روزرسانی ویندوز

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اپل بی سر و صدا از یک ویژگی به روزرسانی جدید در نرم افزار جدید خود رونمایی کرده که از مشکل تمام شدن زودهنگام باتری جلوگیری می کند. درواقع این ویژگی برای کاربران آیفون بسیار مفید است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت گوگل به روزرسانی نسخه چهارم اندروید  Qبتا را تا اطلاع ثانوی متوقف کرد. علت اصلی این اقدام حل مشکلاتی است که در حال حاضر برای اندروید Q نسخه بتا رخ داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت خصوصی NTF اعلام کرده که به زودی خودرو پرنده "آسکا" را روانه آسمان خواهد کرد. این شرکت از مدت ها پیش روی طرح خودرو پرنده جدید خود کار می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی وان پلاس 7 پرو که با به روزرسانی های متعدد از گوشی های قدرتمند بازار محسوب می شود، به روزرسانی جدید OxygenOS9.5.7 را دریافت کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

از مدتی پیش ویندوز چندین بار بیانیه منتشر کرده است که بهتر است به علت برخی از مشکلات ویندوز، کاربران هر چه سریعتر کامپیوترهای خود را به روزرسانی کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیس بوک اعلام کرد که اجازه نخواهد داد هواوی برنامه های این شرکت را به شکل پیش نصب روی گوشی های هوشمند و جدید خود قرار دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان